Andra forum

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
RogerGustavsson

Andra forum

Inläggav RogerGustavsson » 2017-02-19 19:26

Jag har aldrig fått bli medlem på hififorum.nu Vet inte riktigt varför men någon registrering har inte godkänts. Ser att det finns några lokala forum på deras hemsida och det vore kul att tjöta med dem i mina trakter... Undrar vem den där Joda är? Själv har jag aldrig gömt mig bakom något nickname.

Svavel, Södra Vätterbyggdens Audiofiler och Välljuds Elit

SVAVEL är en klubbstuga som placerar sig i södra änden av den vackra sjön vättern. Vi vill med våran klubbstuga främja vänskapen mellan oss utrotningshotade personer som tycker att musik ska upplevas med riktig känsla och ett välljud som slår mycket av det man hittar annars.

Iden bakom klubbstugan är att man ska kunna få hjälp av likasinnade i sina svåra val och kval när man står mitt i denna djungel av musik och ljudanläggningar. Som flera vet är det alltid skönt att veta att man har stöd av likasinnade när livet känns svårt.

Grundstenen är att vi är ett sammansatt gäng som vet vart vi har varandra . Ingen är mer eller mindre än någon annan. Det är som Martin Luther King sa ”I have a dream”. Vi lever i hans dröm och stöttar varandra i tillvaron. Det gör vi genom ett otal träffar och ibland livliga debatter i våran klubbstuga här på forumet, msn eller
telefon.

Flera utav medlemarna har ett stort intresse för att bygga själv, vilket lett till att det vid möten diskuteras om olika DIY projeket som planeras och byggs så sakterliga. Vi är ett bra team som är duktiga på olika saker och kompleterar varandra bra men i botten står ett grundmurat musik intresse. Apparater i all ära men vi lyssnar på MUSIK och inte en perfekt sinus kurva... Välkomna!

Joda & co.

Användarvisningsbild
sprudel
ADHB

Re: Andra forum

Inläggav sprudel » 2017-02-19 22:42

Samma här, det fungerar inte för mig att bli medlem på det forumet.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so.

M.Twain

Perhaps you say that it's not accurate? I say it's entertainment!

© 2012 Nelson Pass

Användarvisningsbild
DorreN

Inläggav DorreN » 2017-02-19 23:47

Man kontaktar Pac och frågar! :-)

Användarvisningsbild
distad

Inläggav distad » 2017-02-19 23:58

Som ibland har lite kö på insläppet då han lägger mindre tid numera då det varit mycket annat om jag förstått rätt.
Psykfall med en rad diagnoser och sjukdomen MS.
Lever på samhällets botten
Ordförande i Kabeltroendes riksförbund.

Användarvisningsbild
Helmut

Inläggav Helmut » 2017-02-21 03:02

Har också försökt registrera mig men inte heller kommit in.

Användarvisningsbild
UrSv

Inläggav UrSv » 2017-02-21 08:25

Ingen ny medlem har registrerats på över fyra månader. Vore nog bra med lite hjälp att regga nya medlemmar om det mäktas med tre nya på över fem månader.
Jag har tyvärr inte tid just nu, jag ska göra ingenting en stund...

Användarvisningsbild
RogerGustavsson

Inläggav RogerGustavsson » 2017-02-21 08:35

Jag har försökt vid flera tillfällen, säkert sedan tio år tillbaka. Inte för att jag är sugen på att skriva på forum men ibland vill man få kontakt med folk på andra forum.

Användarvisningsbild
shifts
Med fasen rätt!

Inläggav shifts » 2017-02-21 10:47

Trådtiteln synkar dåligt med innehållet i tråden känns det som.
2021 maj på Spotify

Återgå till Generellt om hifi