RogerGustavsson skrev:FBK skrev:Du får fixa till en liten bild på dina JBL med DD18 Nagrania, (sådant är mycket uppskattat)så folk får se hur ett system som verkligen kan hantera dynamik ser ut

För här kan vi prata om det mest dynamiska system jag hört (sk. HigEnd burkar för många 100t på mässor kan slänga sig i väggen totalt) och det är himla roligt att lyssna på
Och sedan när man tänker på hur rummet är utformat så får de som "tror" att stort system kräver stort rum en väckarklocka att bita i

Verkar som du likställer dynamik med förmåga att spela ljudstarkt. Det kan det ju vara men egentligen är dynamik skillnaden mellan svagt och starkt.
Du behöver inte idiot förklara en, varför har du det behovet?, jag vet vad dynamik är för något är och alla som har denna hobby vet det.. Konstigt att så fort man stoppar in huvudet på det här forumet så kommer en eller annan idiotförklaring eller grovt påhopp. Nyligen så var jag ett psykfall och det grova påhoppet bara slinkade förbi alla redaktörer utan minsta kommentar, men när någon invigd dvs som tillhör inre gänget här råkar ut för grovt på hopp eller liknande då är det direkt semester. Snacka om att det här forumet behandlar folk olika. Varför fortsätter jag att skriva här ?, får nog fundera seriöst om det är värt det egentligen (har bestämt mig)när folk pissar en på ryggen då och då utan att något händer och det är inte kul.
Inte för att detta vara något grovt påhopp som du gjorde nu Roger, men det var en idiotförklaring som var onödig men och som du hade behov att slänga ur dig.
Ps. Roger och inga andra behöver svara på det jag skrev,om ni kan låta bli så vore det trevligt. Har insett att jag inte hör hemma här pga olika saker så jag kommer få mitt konto/medlemskap här stängt. Har skickat PM till Alexi om det.
Psykfall med en rad diagnoser och sjukdomen MS.
Lever på samhällets botten
Ordförande i Kabeltroendes riksförbund.