screen skrev:Har hört bättre på två ställen.
1. I Enkede.
Intressant Nagref!
Vad avlyssnades då?
MVH Björn//
Gissar på Studio Blue, dvs r56 med tillhörande basmoduler Z4.

Moderator: Redaktörer
screen skrev:Har hört bättre på två ställen.
1. I Enkede.
Intressant Nagref!
Vad avlyssnades då?
MVH Björn//
alltså jag tycker det är bra att man verkligen får veta vad högtalarna kan prestera i rätt miljö...naturligvis bör man ju lyssna i andra rum också....helst i sitt eget...
men ni får det att framstå som lurendrejeri för att iö har fixat sitt rum så att man verkligen får se vad dom kan prestera...
Mayro skrev:Ja. Så säger man igen att iö´s rum är "sparsamt" fixat.. Och ÄNDÅ får ingen till det bättre..... Vilket torde vara superenkelt med andra ord om "så lite krävs"....
Naqref™ skrev:[...] Visst tusan går det att få det bättre [...]. [...] på vissa punkter [...]
MP skrev:Mayro,
1. om du inte vill lyssna på Ino produkter för att bilda dig en uppfattning....
2. avvisar de som lyssnat och bildat sig en positiv uppfattning som någon hjärntvättad sekt....
så blir det ganska svårt för dig att komma fram till en objektiv slutsats
Det måste du väl ändå förstå ?
Mayro skrev: Har du något att tillföra någon gång Mp så är du välkommen...
MP skrev:Mayro skrev: Har du något att tillföra någon gång Mp så är du välkommen...
Om du för en diskussion bör du väl räkna med att få svar, annars är det kanske en monolog du strävar efter ?
Om du utesluter svar i en riktning är du inte öppen för nå en objektiv slutsats
Jag tror du överskattar din betydelse när du antyder att jag förföljer dig![]()
Kul att du har lyssnat på Ino produkter, det har inte jag
Vill du berätta lite ?
Mayro skrev:Ja. Så säger man igen att iö´s rum är "sparsamt" fixat.. Och ÄNDÅ får ingen till det bättre..... Vilket torde vara superenkelt med andra ord om "så lite krävs"....
OM det nu stämmer så förklarar någon att skälet att ingen fått till det bättre här beror på att "man inte finns här på forumet".
Detta ÄR för mig oförståerligt helt enkelt...
Men men. Detta är nu inget mer att "bråka" om. Skriver bråka då så många anser man bråkar så fort man ifrågasätter eller efterfrågar mer resultat än dom som uppnås i en källare i täby...
Så.. nu har jag fått mina svar. Hoppas ev spekulanter ser även dom dessa rader så dom kan välja med vetskapen det KRÄVS relativt mycket av fixande INNAN dom kommer dithän som man räknar med.. Det är en enligt mig viktig del man bör ta med i beaktandet av högtalare eller all utrusning...
Dom som är öppet sinnade inser jag endast har diskuterat lika almänt om ino som om vilket märke som helst. DVS tar upp egenheter eller krav dom olika KAN ställa på sina ägare INNAN dom kan prestera det man förväntar sig...
"man Behöver INTE säga vad ni hört som lät bättre så slipper vi diskutionen här. utan enbart att ni anser ni hört bättre ljud.."
"OBS. här skall man INTE ha ino som sin etta. Utan endast andra märken.."
"Jag vill bara få en bild av era erfarenheter lite här.."
Heaven_and_hell skrev:Det bästa sättet att tysta en idiot är att bemtöte denne med tysssstand.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mayro skrev:Men om så många skriver det inte krävs så mycket av fixande med rummet.. Och jag vet utrustningen är billig samt enkel att "kopiera" vilket många gör o gjort. Så torde väl någon av alla som här alltid berättar om sin stora kunskap.. samt den nivå man anser man själva har mot "oss andra" okunniga...
Då torde snudd alla ändå få till det väldigt bra. Samt många även bättre än på dom referenceplatser som alltid hänvisas till..
Men detta sker inte. Och även här med en ändock stor majoritet medlemmar som är inospelande så kliver inte någon på och säger "här lirar det bättre"....
Detta ÄR för mig oförståerligt helt enkelt...
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 21 gäster