Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Jag har planerat ett besök på lördagen. Kanske inte hänger på låset dock... (Bör kännas igen på hatten för er som inte träffat mig innan.)
Kribban skrev:Nattlorden skrev:Jag har planerat ett besök på lördagen. Kanske inte hänger på låset dock... (Bör kännas igen på hatten för er som inte träffat mig innan.)
Ber om ursäkt för att jag inte presenterade mig!
ChristianAndersson skrev:Racingskor rekommenderas; det finns F1 simulator med VR-glasögon.
Det finns inga genvägar fram fram till den perfekta apexen.
Nattlorden skrev:Kribban skrev:Nattlorden skrev:Jag har planerat ett besök på lördagen. Kanske inte hänger på låset dock... (Bör kännas igen på hatten för er som inte träffat mig innan.)
Ber om ursäkt för att jag inte presenterade mig!
Det var du som mossade, väl? Så fel tänkte jag väl inte?
IngOehman skrev:Jag tyckte inte mässan var jättebra, men det betyder ju bara att den kan göras mycket bättre till nästa gång.
Initiativet var jättebra.
Även att inträder var gratis var jättebra.
Men även om inträdet var gratis så känner jag möjligen inte riktigt att den var värd 140 mils körning t-o-r. Ett bedrövligt strul med en massa puckomackar i skåne med nattlucka som gjorde att de inte kunde sälja Gasol (trots att dörren till flaskorna var några meter från luckan...) gjorde inget bättre. De fick inte lämna macken och gå ut och de kunde inte ge mig nyckeln till skåpet så jag kunde ta ut flaskan själv (spelade ingen roll att jag erbjöd mig att lämna plånboken, telefonen eller vad hest de ville), jefla paragrafryttande mesproppar!
Det hela tog mossor av mig, två och en halv timme och en vansinnig zick-zack färd mellan olika mackar innan jag äntligen hittade en i Malmö där de var två och kunde sälja Gasol så jag slapp frysa ihjäl under natten.
Vad är det med Skåne egentligen? Kan inte skåningar tänka och förstå när det är rimligt att bryta en regel för att det skall bli rätt??? Noll civilkurage.
Varför hade jag ingen Gasol då? Jo, för att jag besiktigade husbilen i Norrköping på våg ned till skåne, och besiktningen innehöll även koll av gasolen, vilket tydligen inkluderade att de efter tryckmätningen inte brydde sig om att skruva på slangen ordentligt, men ändå öppnade de flaskan! Vad är det med Norrköping egentligen???![]()
Men sådant händer. Imorgon skall jag ringa besiktningen och ta reda på om de tänker ta ansvar för det hela.
Vh, iö
FBK skrev:Intressant att se hur olika intrycken ifrån mässan är på olika forum, det märks tydligt hur olika vi upplever vad som låter bra och mindre bra.
Mirage skrev:Trevligt att träffas Nattlorden!
Nattlorden skrev:FBK skrev:Intressant att se hur olika intrycken ifrån mässan är på olika forum, det märks tydligt hur olika vi upplever vad som låter bra och mindre bra.
Kan du länka, inte hittat någon tråd på annat ställe (än) ?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster