Moderator: Redaktörer
darkg skrev:Tack för bilder! Och kommentarer. Är gråa Line Magnetic-pjäsen lika läcker i verkligheten som på bild?
petersteindl skrev:Intressant att se alla ungdomar och tjejer på mässan.
darkg skrev:Tack för bilder! Och kommentarer. Är gråa Line Magnetic-pjäsen lika läcker i verkligheten som på bild?
genstruktur skrev:Just ja, hos Tonkraft lät det bra med. Men såg dyrt ut?
RogerGustavsson skrev:genstruktur skrev:Just ja, hos Tonkraft lät det bra med. Men såg dyrt ut?
Det var dyrt! Har tyvärr förlagt programbladet som tog upp vad utställarna hade att visa. Tonkraft hade väl Legacy högtalare och elektronik med Wavelet (Böhmer Audio) för DAC/korrektion m.m.
darkg skrev:Ja, jag blir lite till mig varje gång jag ser den men jag har bara sett den på bild; en del prylar håller inte vad de lovar riktigt (och en del är snyggare i verkligheten än man tror av bilder). Jag ville eg ha sagt just att jag gillar den, utan att kanske vara intresserad på riktigt, som i gå och köpa.
shifts skrev:Tack för bilderna Roger, du har blivit Faktiskt's husfotograf på sistone.
RogerGustavsson skrev:Detta rum var låst när jag var där. Hur lät det där? De stora har jag aldrig hört.
[ Bild ]
Tror jag hört de stora på någon mässa i Stockholm, och då lät de inte alls bra utan orent, grumligt i brist på bättre beskrivning. Men så upplever jag även något annat märke som jag inte minns namnet på som snöat in på flera småbasar i smal golvare, fråga inte varför men det har aldrig låtit bra i mina öron.RogerGustavsson skrev:Detta rum var låst när jag var där. Hur lät det där? De stora har jag aldrig hört.
genstruktur skrev:RogerGustavsson skrev:Detta rum var låst när jag var där. Hur lät det där? De stora har jag aldrig hört.
[ Bild ]
Låst? Det låter inte så säljande på en mässa.
De spelade bara på de små. Jag har för mig att det lät helt okej med tanke på storleken. Cd-spelaren och slutsteget gillade jag designen på också, vilket märke är det?
genstruktur skrev:RogerGustavsson skrev:genstruktur skrev:Just ja, hos Tonkraft lät det bra med. Men såg dyrt ut?
Det var dyrt! Har tyvärr förlagt programbladet som tog upp vad utställarna hade att visa. Tonkraft hade väl Legacy högtalare och elektronik med Wavelet (Böhmer Audio) för DAC/korrektion m.m.
Låter bekant!Aldrig hört talas om Legacy innan jag var i det rummet, kul med något nytt!
genstruktur skrev:
[ Bild ]
Max_Headroom skrev:genstruktur skrev:
[ Bild ]
Så här skall HiFi se ut, gott folk!
BTW: Spelades det något av Paul Hardcastle på mässan?
Harryup skrev:genstruktur skrev:RogerGustavsson skrev:
Låter bekant!Aldrig hört talas om Legacy innan jag var i det rummet, kul med något nytt!
Blev årets produkt i Absolute Sound förra året.
sportbilsentusiasten skrev:genstruktur skrev:RogerGustavsson skrev:Detta rum var låst när jag var där. Hur lät det där? De stora har jag aldrig hört.
[ Bild ]
Låst? Det låter inte så säljande på en mässa.
De spelade bara på de små. Jag har för mig att det lät helt okej med tanke på storleken. Cd-spelaren och slutsteget gillade jag designen på också, vilket märke är det?
Finlänska talare, dansk elektronik.
Lät ok men de ville inte spela på de stora.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 14 gäster