Moderator: Redaktörer
dawelito skrev:Gött att höra! Mina högtalare är inte så himla stora så en bredd (90cm) räcker runt hela högtalaren, slipper på så vis skarvar![]()
Kommer dock behöva klippa till ett "Lock" överst på högtalaren så där blir ju "skarvar" men det ska nog gå bra, kommer bara lyssna med dammskydden på så jag struntar i framsidan
bootstrap skrev:Jag har dc-fix på min oa-14 och 3 paren od-11. Snyggt från soffan, inte lika på nära håll
Hur blir det med att återställa dom? Jag tyckte mig ser att finishen under blev fulare på en där jag bytte dc-fixen. Men det kanske bara var limrester eller så hade jag helt enkelt glömd hur dåligt skick finishen är i.
Jodah skrev:Nej, men jag tänkte också prova på ett par baslådor som är folierade redan.
Köpte vit matt dc-fix.
Man kan värma och sträcka folien om det krävs också, det har jag provat på en testbit
En rullle kostar ju 99 spänn ((210x95cm) så det är ju värt ett försök
Bjorn_ skrev:Dammsuga allt innan (även rummet) och torka av högtalaren med lätt fuktad trasa innan för att bli av med det statiska. När man drar av skyddspappen från folien suger den till sig allt tillgängligt damm som finn i närheten!
dawelito skrev:Riktigt snyggt allesammans:) har varit på jobb i Borlänge och Västerås sen söndags men såfort jag kommer hem på lördag så ska jag fara till Kalmar och handla foile..
Postar bilder sen![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 234 gäster