Fd psykoakustikforskare & ordf LTS. Nu akustiker m specialiteten
studiokontrollrum, hemmabiosar & musiklyssnrum. Även Ch. R&D
åt Carlsson och Guru, konsult åt andra + hobbyhögtalartillv (Ino).
Tshirtarna är färdiga kommer att hämta dem i morgon och ha med dem till stockholm på mässan så ni som vill kan hämta dem där och slipper därmed pf.avg bra va???
ha gärna jämna pengar med 120:-
jag har beställningslistan med så ingen blir utan som beställt
syns på mässan jag kommer att ha tshirtarna hos naqref
jag skulle kunna ta dem med till trädgårdsmässan och sälja till alla trädgårdstomtar också.
nä skämt å sido jag har fått dem nu och de blev snajsiga värre så de som önskar ta en trippp till kristianstad kan få sin t-tröja lite tidigare
hör av er på 0708-631337 så kan vi säkert komma överensom tid o plats
Vill man ha sin t-shirt snabbt så går det snabbast att hämta den på mässan som sagt. Kan man inte själv så kanske man kan skicka en polare som kan utföra uppdraget.
Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
alla är varmt välkommna och för att förenkla det ytterligare som sagt så skicka gärna med bud med en kompis så kan vi snuva posten lite mer och det är då 120:- / t-tröja oavsett strl ochjag har respektive storlek utprintad från pmbeställningarna
najs och tack! kul och prata med alla...
jo irl är alltid irl
många roliga människor
rent generellt var jag väldigt nöjd med denna mässa där var ingen med riktigt uselt ljud...
däremot flödade ormoljan på sina ställen
Medlem på forumet för hifi; Faktiskt.se, numera Faktiskt.io sedan jan 10, 2005 Numera pensionär. Vi har sålt Sonic Design till Winn Scandinavia, vilka driver bl.a Ljudfokus och BRL.