Moderator: Redaktörer
Svante skrev:hifikg skrev:Nog är väl kvaliteten högre än på länge? Flera av artisterna sjunger både rent och välartikulerat. Bl a Belgien, Grekland och just nu Polen.
Eh, va? Det var väl bara en som jag tyckte sjöng rent, och hen hade en så dålig låt att jag inte kommer ihåg vem det var.
Jag gillade steppnumret annars. Det finns tydligen nya sätt att lägga högerfoten på golvet fortfarande.
petersteindl skrev:Svante skrev:hifikg skrev:Nog är väl kvaliteten högre än på länge? Flera av artisterna sjunger både rent och välartikulerat. Bl a Belgien, Grekland och just nu Polen.
Eh, va? Det var väl bara en som jag tyckte sjöng rent, och hen hade en så dålig låt att jag inte kommer ihåg vem det var.
Jag gillade steppnumret annars. Det finns tydligen nya sätt att lägga högerfoten på golvet fortfarande.
En kompis kunde lyssna på Festivalen tagen från mikarna före tuning-programmen som fixar falsk sång. Han sa att han trodde först det var en parodi. Sedan insåg han att det var på riktigt. I princip samtliga artister sjunger falskt från första ton till sista och det som går ut till publik och TV är tillrättalagt.
shifts skrev:Vet inte, kanske. Har hört flera missa toner rätt kraftigt, så den verkar inte göra sitt jobb så bra.
matssvensson skrev:Jag fick Astrud Gilberto vibbar på segeruppträdandet. Så rättvist. Värdigt Europa.
petersteindl skrev:matssvensson skrev:Jag fick Astrud Gilberto vibbar på segeruppträdandet. Så rättvist. Värdigt Europa.
+1
Sista uppträdandet var det finaste.
petersteindl skrev:Svante skrev:hifikg skrev:Nog är väl kvaliteten högre än på länge? Flera av artisterna sjunger både rent och välartikulerat. Bl a Belgien, Grekland och just nu Polen.
En kompis kunde lyssna på Festivalen tagen från mikarna före tuning-programmen som fixar falsk sång. Han sa att han trodde först det var en parodi. Sedan insåg han att det var på riktigt. I princip samtliga artister sjunger falskt från första ton till sista och det som går ut till publik och TV är tillrättalagt.
BORIS skrev:petersteindl skrev:Svante skrev:
Som vanligt när någon hört “en kompis“ påstå något bör det tas med en nypa salt, eller som här en hel skopa.
Vilken sändning skulle detta gälla?
petersteindl skrev:BORIS skrev:petersteindl skrev:
Som vanligt när någon hört “en kompis“ påstå något bör det tas med en nypa salt, eller som här en hel skopa.
Vilken sändning skulle detta gälla?
Sändningen var från den uttagning som det svenska bidraget fanns i och gick vidare från. Sändningen var via radion.
Med vänlig hälsning
Peter
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], jogge och 2 gäster