De här godbitarna förtjänar väl ändå ett gott hem?
https://www.blocket.se/stockholm/Lund_Kolboxar__OA_6_T1__Acoustat_Mon__IV_mm_69561421.htm?ca=9&w=2
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
RogerGustavsson skrev:Knappast fyndpriser i den annonsen...
bassman skrev:Det känns som att det är oa6 mod1 i Jakaranda han köpte av mig som skall krängas vidare.
Han är förmodligen en av landets största HiFi-hamster
petersteindl skrev:bassman skrev:Det känns som att det är oa6 mod1 i Jakaranda han köpte av mig som skall krängas vidare.
Japp, redan på 80-talet var Åke landets största Hifi- hamster. Känner inte till någon annan som kan konkurrera.
Mvh
Peter
hifikg skrev:petersteindl skrev:bassman skrev:Det känns som att det är oa6 mod1 i Jakaranda han köpte av mig som skall krängas vidare.
Japp, redan på 80-talet var Åke landets största Hifi- hamster. Känner inte till någon annan som kan konkurrera.
Mvh
Peter
Lyssnar han och njuter av prylarna medan han har dem också? Själv kan jag inte skiljas från bra grejer (eller tjejer *s*) så jag behåller dem i flera decennier.
DorreN skrev:hifikg skrev:petersteindl skrev:
Mvh
Peter
Lyssnar han och njuter av prylarna medan han har dem också? Själv kan jag inte skiljas från bra grejer (eller tjejer *s*) så jag behåller dem i flera decennier.
Det är en affärsidé. Vilken tur att du inte har tjejer som affärsidé.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst