Ja, samma som jag köpte. Morello länkade till samma tillverkare/typ men i 24 volts utförande. Men min RB1090 har 12 volts relä.
/Lennart
Moderator: Redaktörer
Lennart skrev:Ja, samma som jag köpte. Morello länkade till samma tillverkare/typ men i 24 volts utförande. Men min RB1090 har 12 volts relä.
/Lennart
tobm skrev:Blir nog att jag också lämnar över det till någon annan. Tyvärr är väl Morello helt inriktad på armbandsur nu för tiden? Fast jag har i och för sig ett IWC-ur som också skulle må bra av service...
tobm skrev:Har beslutat mig för att lämna in mitt RB-1090 på service, upptäckte även att mitt Sentec riaa-steg pajat (käkar säkringar), kan ha skett samtidigt som Roteln lade av. Lutar åt Z Hifi i Solna men om någon har annat tips tas det gärna emot. Septon, som importerar Rotel, rekommenderar Servicepartner men de ligger i Västra Frölunda...
Griff skrev:tobm skrev:Har beslutat mig för att lämna in mitt RB-1090 på service, upptäckte även att mitt Sentec riaa-steg pajat (käkar säkringar), kan ha skett samtidigt som Roteln lade av. Lutar åt Z Hifi i Solna men om någon har annat tips tas det gärna emot. Septon, som importerar Rotel, rekommenderar Servicepartner men de ligger i Västra Frölunda...
Sontec, Odengatan 100 var i alla fall tidigare väldigt kunniga på Sentec, snabb och kunnig service.
rikkitikkitavi skrev:Om du kommer bärandes på en RB-1090 kommer 20-30 m kännas som mer än 50m !
Morello skrev:Har du kollationerat huruvida relät är defekt eller ej?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster