Wijk Wizard "standard" VS Signature

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Engh

Wijk Wizard "standard" VS Signature

Inläggav Engh » 2006-01-27 09:49

Hej undrar om det är någon här på forumet som har gjort den här gämförelsen, mellan Wijk Wizard - Wijk Wizard Signature, modellerna.

Har ett dillema nämligen, har ett par Wizard jr Signature men är sugen på ett par golvare av samma modell.

Hittat en säljare som har ett par Wizard "standard" golvare till salu.
Men frågan är om det blir ett ner köp eller inte.

Jag tror att den största skillnaden mellan standard och signature är diskanten som är en vifa metalldiskant i standard och en scanspeak D9700 (tror jag).

Om det är någon som vet mer exakt vad skillnaden är mellan modellerna så får ni gärna upplysa mig

Är det någon som har HiFi & musiks resention av Wijk's högtalare lätt tillgänglig så skulle jag bli väldigt glad ifall någon kunde förbarma sig och scanna den/dom . Finns nog någonstans i årgångarna 95-98.

Användarvisningsbild
Nattlorden
Pumpkin/Redaktör

Inläggav Nattlorden » 2006-01-27 11:14

Ring till Hifi Skåne i Malmö. De är de som numera äger rätten till namnet och de sålde dem förr i tiden också. Det kanske går att uppgradera efter köp?

Minns inte om det var standard eller signatur jag hört, men minns dem som en stor positiv överraskning.
It's all fun and games until Darth Vader comes.

Användarvisningsbild
Engh

Inläggav Engh » 2006-01-27 11:31

Ok kan ju va ide att kontakta dom :D

Tack

Återgå till Köpråd