Perfector skrev:Jag är ganska säker på att slutsteget inte går på diesel, så viloströmmen är absolut ren
Vi får hoppas att det går på svensk el, den tyska elen är rätt miljöbelastande vid jämförelse.
Moderator: Redaktörer
Perfector skrev:Jag är ganska säker på att slutsteget inte går på diesel, så viloströmmen är absolut ren
RogerGustavsson skrev:Perfector skrev:Jag är ganska säker på att slutsteget inte går på diesel, så viloströmmen är absolut ren
Vi får hoppas att det går på svensk el, den tyska elen är rätt miljöbelastande vid jämförelse.
spacemonkey69 skrev:Jag har nu chansen att köpa två NAD C275bee där ett funkar som det ska dock enbart i mono och ett är likadant men som inte startar(ev säkring då det slutade starta när vi höll på att koppla om.)
Vad tror ni om priset? jag sa 3000 st om både funkar men nu kunde han inte fixa det som inte startade och han sa att priset nu var diskuterbart igen.
3000 för det som funkar, 1500 för det som inte startar ?
edit: Det ska tilläggas att dessa är inte mycket använda i övrigt utan är i väldigt fint skick, alltså inga märket i chassit eller dylikt.
Perfector skrev:spacemonkey69 skrev:Jag har nu chansen att köpa två NAD C275bee där ett funkar som det ska dock enbart i mono och ett är likadant men som inte startar(ev säkring då det slutade starta när vi höll på att koppla om.)
Vad tror ni om priset? jag sa 3000 st om både funkar men nu kunde han inte fixa det som inte startade och han sa att priset nu var diskuterbart igen.
edit: Det ska tilläggas att dessa är inte mycket använda i övrigt utan är i väldigt fint skick, alltså inga märket i chassit eller dylikt.
Om du är villig att göra det extrajobb som kan krävas så tar du dom.
Så länge du är medveten om risken och insatsen efter köp.
spacemonkey69 skrev:Perfector skrev:spacemonkey69 skrev:Jag har nu chansen att köpa två NAD C275bee där ett funkar som det ska dock enbart i mono och ett är likadant men som inte startar(ev säkring då det slutade starta när vi höll på att koppla om.)
Om du är villig att göra det extrajobb som kan krävas så tar du dom.
Så länge du är medveten om risken och insatsen efter köp.
Nu fick jag precis reda på att det varit yttliggare strul så det blir inget med dom... bra det kanske![]()
Får ta bra tjocka plånboken och sticka ner till hifiklubben och köpa mig ett helt nytt istället. Då vet jag iaf vad jag får
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster