hifikg skrev:Laila skrev:Har åsså handlat . . . mä 30 dars prövotid å mä ena betald returfrakt* om grejerna
inte faller en på läppen, så ä dä ena "nobrainer" för maj . . . typ.
*Lovar att höra av mig om nå´t skitersä

Vad bra, då kan vi se det som ett tips, deras priser verkar ligga lågt.
Inget sketsä, förutom att Postens "hemleverans till dörr" . . . efter att de inte kommit
på utsatt tid mellan kl 12.00- 14.00 så fick jag kl 14.03 ett mail som berättade att de
inte kunnat komma å att jag därför själv kunde hämta paketet nästkommande dag hos
en paketutlämnare . . . 1.5 tim extra i telefon så anländer godset till sist kl 15.57=
2 tim åt helvite, förutom de 2 som jag satt passivt å väntade. För 45 min sen så fick jag
dessutom det "leveransbesked" per mail som jag enligt postens söktjänst fått redan strax
efter kl 10 . . . vill bara tillägga att jag igår satt 45 min i postens telefonkö för att försäkra
mig om att de hade mitt tel nr samt för säkerhets skull husets portkod(som postens
"hemleverantörer" brukar ange som skäl att inte kunna leverera trotts att det tydligt,
+ telnr i ett fall stod på 3 sidor av kollikartongen.
Heja Posten som i alla fallen bara lät mig vänta i 4 timmar å där ja ju kunde fördriva
tiden i deras eminenta telekö där de dessutom, när det var 9 samtal före, frågade om
jag ville bli uppringd när det var min tur . . . vilket jag ville . . . efter ytterligare en
halvtimma utan respons så gav jag upp å kallade mig företag i mitt nästa ringa-försök
som renderade mig en ytterst trevlig pratstund med en tillika ytterst förstående person
som utan att knota hjälpte mig att lösa situationen . . . väntetid i telekö ca 2 min.
bravo . . . typer.
Kontenta: Hififreaks har skött sig exemplariskt, då jag kunde beställt en hemkörning till dörr redan mellan kl 10-12 idag. Att Posten "fungerar" som den gör idag kan man knappast
lasta Hififreaks för. Möjligen då det faktum att de valt att ha Posten som sin leverantör . . . typ.

Sterio . . . krävs dä tvillingar för å lyssna på´t åsså, typ . . . ?
Sedan mitt andra jag gick bort lyssnar jag mest på monio . . . typ.