Moderator: Redaktörer
jogge skrev:Manfred Mann's Earth Band: Messin', LP-Gatefold. En riktig klassiker i min värld! Skivan har inte en svag punkt tycker jag. Den låt som sticker ut mest är nog den fenomenala, instrumentala Clody Eyes. Den gjorde starkt intryck på mig som liten grabb. Inte undra på att jag i mitt liv har haft lätt att gå igång på suggestiva instrumentala låtar sedan dess när jag tänker efter![]()
[ Bild ]
Candlemass: Tales Of Creation, 2CD.
[ Bild ]
jogge skrev:[b]Den låt som sticker ut mest är nog den fenomenala, instrumentala Clody Eyes.
Dartman skrev:jogge skrev:Manfred Mann's Earth Band: Messin', LP-Gatefold. En riktig klassiker i min värld! Skivan har inte en svag punkt tycker jag. Den låt som sticker ut mest är nog den fenomenala, instrumentala Clody Eyes. Den gjorde starkt intryck på mig som liten grabb. Inte undra på att jag i mitt liv har haft lätt att gå igång på suggestiva instrumentala låtar sedan dess när jag tänker efter![]()
[ Bild ]
Candlemass: Tales Of Creation, 2CD.
[ Bild ]
Åh, Tales of Creation. Into the Unfathomed Tower. Fan vad fort den gick (och gör fortfarande)!![]()
Jag gillar den plattan!
/Jonas
PekkaJohansson skrev:jogge skrev:[b]Den låt som sticker ut mest är nog den fenomenala, instrumentala Clody Eyes.
Fint stycke! Hör nu hela "Messin'" men tycker nog att skivan innehåller även en del mindre starka låtar, till exempel "Get your rocks off" som följer på "Cloudy eyes".
Med vänlig hälsning
Pekka
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster