Moderator: Redaktörer
Fostex skrev:Den innehöll treledad EKK dragen i en flexslang fylld med akvariesand. Utanpå detta satt en kabelstrumpa. Ändarna hade försetts med (påkostade) Oyaide-kontakter som klätts in i någon typ av modellera.
Fostex skrev:Ändarna hade försetts med (påkostade) Oyaide-kontakter som klätts in i någon typ av modellera.
Rydberg skrev:Fostex skrev:Ändarna hade försetts med (påkostade) Oyaide-kontakter som klätts in i någon typ av modellera.
Blåa Oyaidekopior förmodar jag, jag fick två korta kablar till mina monoblock (som jag fortfarande har kvar/inkopplade) vilka hade blåa Oyaide-kopior. Patrick berättade att det var kopior men att de lät bra för det.
Angående hans avstängning, jag fick definitivt inte intrycket att Patrick var hotfull utan en hyvens prick med en i mina ögon utmärkt humor.
icko skrev:Rydberg skrev:Fostex skrev:Ändarna hade försetts med (påkostade) Oyaide-kontakter som klätts in i någon typ av modellera.
Blåa Oyaidekopior förmodar jag, jag fick två korta kablar till mina monoblock (som jag fortfarande har kvar/inkopplade) vilka hade blåa Oyaide-kopior. Patrick berättade att det var kopior men att de lät bra för det.
Angående hans avstängning, jag fick definitivt inte intrycket att Patrick var hotfull utan en hyvens prick med en i mina ögon utmärkt humor.
Jag lyckas inte hitta tråden som avses, hamnade den i slasken kanske?
Conan skrev:Jag fick en Alien Ground Hanger julklapp av Hifi Tomten från Coconut Audio för några år sen och den har verkligen inte förändrat sina ljudpåverkande egenskaper sen dess.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster