Moderator: Redaktörer
sprudel skrev:Vad kostar den med fjärr?
AndreasArvidsson skrev:Man kan koppla pre25 efter ett försteg för att kunna använda samma högtalare till en flerkanals och en stereorigg.
Tex du har din CD, LP mm kopplade direkt till pre25, men din blu-ray sitter koppad via hdmi till din receiver som sedan via pre-out går till pre25.
RMA skrev:music4ever skrev:Finns det någon seriös HT-passtru i pre-25 u för tiden?
Det går att beställa den med olika varianter, vippa eller markering vid volymratten, antingen en liten självhäftande svart prick eller permanent markering som monteras i alu fronten. Vippan kostar 1000:- extra, svarta pricken är gratis.
Med den svarta pricken behåller du retur rätten men inte dom andra ingreppen. Jag valde svart prick och det fungerar utmärkt.
Knuttebaloa skrev:RMA skrev:music4ever skrev:Finns det någon seriös HT-passtru i pre-25 u för tiden?
Det går att beställa den med olika varianter, vippa eller markering vid volymratten, antingen en liten självhäftande svart prick eller permanent markering som monteras i alu fronten. Vippan kostar 1000:- extra, svarta pricken är gratis.
Med den svarta pricken behåller du retur rätten men inte dom andra ingreppen. Jag valde svart prick och det fungerar utmärkt.
Den där vippan, kopplar den över till "rätt" ingång (vilken isf) och ställer volym till unity gain. Eller justerar den bara volymen till unity gain, oavsett vilken ingång ingångsväljaren står på. Om det sistnämnda gäller, skulle vippan kunna kopplas till endast en ingång månne..?
DVD-ai skrev:KarlXII skrev:Hette det "hifi-nebulosa" eller vad var det nu igen....
HiFi-nervåsna ?
MorganM skrev:Nån som vet vad Holographicpre pre 25 har för utgångsimpedans?
Pre two har 10kOhm.
Johan_Lindroos skrev:MorganM skrev:Nån som vet vad Holographicpre pre 25 har för utgångsimpedans?
Pre two har 10kOhm.
Det är jag säker på att den inte har. Möjligen kan inimpedansen vara det du skriver.
Knuttebaloa skrev:Någon som sett röken av den fjärrade reinkarnationen?
Rydberg skrev:Knuttebaloa skrev:Någon som sett röken av den fjärrade reinkarnationen?
Brinner den annorlunda än den utan fjärr?
Ted_B skrev:Går det att göra något åt spraket och kanalobalansen på den fjärrade modellen?
Ted_B skrev:Aha, nyligen och kostnad?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster