Moderator: Redaktörer
Tell skrev:Har inte lust att koppla mitt Facebook-konto eller styra nåt slags annat konto för att få veta ett pris, så har nån lust att berätta vad dom kostar?
JB skrev:Problemet när man lyssnat på HD650 är att alla andra lurar känns väldigt.. begränsade i jämförelse efteråt, finns nog ingen annan lur som i genomsnitt låter lika bra med både äldre dynamisk musik och nya produktioner som HD650.
seppuku skrev:Köpläge på dessa! De flesta här är antagligen medvetna om att det tillkommer tullavgift och moms på priset. Hur stor är tullavgiften på hörlurar? Såg någon uppgift om 2% på nätet men hittade inte uppgiften på Tullverkets hemsida.
shifts skrev:RogerGustavsson: Nej, på Tullverkets hemsida får jag fram siffran 2742.38 kr vilket är nära på en tusenlapp billigare än HD650 kostar i Sverige. Tidigare inlägg i tråden har ju indikerat detta.
RogerGustavsson skrev:shifts skrev:RogerGustavsson: Nej, på Tullverkets hemsida får jag fram siffran 2742.38 kr vilket är nära på en tusenlapp billigare än HD650 kostar i Sverige. Tidigare inlägg i tråden har ju indikerat detta.
Enligt prisjakt strax under 3000 kr inkl.frakt.
HD6XX ska alltså komma att ligga på halva priset av HD650 i USA enligt videon på Massdrop?
Varför finns inte HD6XX i Europa när de tillverkas här?
"Estimated ship date is Mar 28, 2018 PT."
Fjonkalicious skrev:Därför att sidan är amerikansk, det är väl inte svårare än så. Varför detta onödiga motstånd?
RogerGustavsson skrev:Fjonkalicious skrev:Därför att sidan är amerikansk, det är väl inte svårare än så. Varför detta onödiga motstånd?
Har ni andra aldrig råkat ut för "genuine fake produkter", förfalskade varor? Har gjort det och i ett fall var varumärket just Sennheiser.
Man brukar säga: "Är det för bra för att vara sant, är det ofta just det". Om det stämmer i detta fall har jag ingen aning om men visst låter det trevligt att bara behöva betala 40 % av vad HD650 kostar och få "nästan HD650". Hade det varit frågan om några andra välkända varumärken hade det säkert betvivlats på bred front...
Har ingen aning om vad "Massdrop" är för någon aktör men är det någon form av utvidgat gruppköp? Upplys mig gärna.
RogerGustavsson skrev:Har ni andra aldrig råkat ut för "genuine fake produkter", förfalskade varor? Har gjort det och i ett fall var varumärket just Sennheiser.
Man brukar säga: "Är det för bra för att vara sant, är det ofta just det". Om det stämmer i detta fall har jag ingen aning om men visst låter det trevligt att bara behöva betala 40 % av vad HD650 kostar och få "nästan HD650". Hade det varit frågan om några andra välkända varumärken hade det säkert betvivlats på bred front...
Har ingen aning om vad "Massdrop" är för någon aktör men är det någon form av utvidgat gruppköp? Upplys mig gärna.
RogerGustavsson skrev:Så kan det vara. HD650 har väl funnits i 14 år?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster