Moderator: Redaktörer
Elfsberg skrev:Jag tänker mig denna högtalare i högblank svart. Tänk en fet flygel i ett riktigt stort och pampigt rum.
Hur skulle DITT exemplar se ut?
Nattlorden skrev:Elfsberg skrev:Jag tänker mig denna högtalare i högblank svart. Tänk en fet flygel i ett riktigt stort och pampigt rum.
Hur skulle DITT exemplar se ut?
Klart det skall vara högblank svart pianolack!
[ Bild ]
Belker skrev:När jag lägger 364000 på en högtalare kommer jag att klä den i pandaskinn. Det blir snyggt!
IngOehman skrev:Coola möbler, men HELVETE så fula väggar! Och än värre blir det att både dörrar och lister lackats i samma groteskt fula färg.![]()
jonasp skrev:IngOehman skrev:Coola möbler, men HELVETE så fula väggar! Och än värre blir det att både dörrar och lister lackats i samma groteskt fula färg.![]()
Håller med! Rummet i övrigt är ju vackert, fiskbensparkett, höga och djupa fönster, spegeldörrar och högt i tak.
Belker skrev:När jag lägger 364000 på en högtalare kommer jag att klä den i pandaskinn. Det blir snyggt!
music4ever skrev:Kommer dessa trevägare bara säljas som färdiga högtalare eller kommer man även kunna köpa de som byggsats?
IngOehman skrev:Saker måste ju passa ihop, det vill säga måste är förstås ett starkt ord...
Men guld kan nog vara helt suveränt coolt, i rätt miljö. Annars kanske rätt så fult?music4ever skrev:Kommer dessa trevägare bara säljas som färdiga högtalare eller kommer man även kunna köpa de som byggsats?
Har inte bestämt mig än.
Tror det får bli en fråga då någon anmäler att de vill bygga dem...
Vh, iö
Belker skrev:Jag hade långtgående planer att sätta bladkoppar på mina i14. Koppar är inköpt, men jag har inte kommit till skott än. Kanske för att de inte syns, då de står bakom ”gardiner”.
Användare som besöker denna kategori: JakGVT och 17 gäster