Moderator: Redaktörer
Belker skrev:Spännande! Vad är det för högtalare i skissen? pi60? Golvspån på sylomer har jag inte sett förr.
Kraniet skrev:Finns det någon dämpning i basområdet, hur görs detta? Jag ser inga stora basfällor. Räcker det kanske med den falska väggen, för den blir väl fylld med isolering?
blixten_no1 skrev:Kraniet skrev:Finns det någon dämpning i basområdet, hur görs detta? Jag ser inga stora basfällor. Räcker det kanske med den falska väggen, för den blir väl fylld med isolering?
Hela bakre delen blir väl en "liten" fälla?
Nattlorden skrev:blixten_no1 skrev:Kraniet skrev:Finns det någon dämpning i basområdet, hur görs detta? Jag ser inga stora basfällor. Räcker det kanske med den falska väggen, för den blir väl fylld med isolering?
Väsentligt är ju att själva väggen står där de longitudinella moderna har stor partikelrörelse. När jag plottade var IÖ ställt min bakvägg så såg den ut att vara väl anpassad för (minst) de tre första moderna.
Kraniet skrev:Nattlorden skrev:blixten_no1 skrev:
Väsentligt är ju att själva väggen står där de longitudinella moderna har stor partikelrörelse. När jag plottade var IÖ ställt min bakvägg så såg den ut att vara väl anpassad för (minst) de tre första moderna.
Så är det nog. Det ser även ut som att sittplatsen är lagom förskjuten i sidled för att mildra rumseffekter lite också.
Kraniet skrev:Nattlorden skrev:blixten_no1 skrev:
Så är det nog. Det ser även ut som att sittplatsen är lagom förskjuten i sidled för att mildra rumseffekter lite också.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster