var det i denna film som ena figuren sade till den andra att inte ändra på bilstereons inställningar?

Moderator: Redaktörer
aisopos skrev:Vilken film?
Vilken utrustning?
Vilket år ca?
Imorgon, typ, kommer jag med en bild till som ger en anings extra ledtråd.
Kalejdokom skrev:aisopos skrev:Vilken film?
Vilken utrustning?
Vilket år ca?
Imorgon, typ, kommer jag med en bild till som ger en anings extra ledtråd.
Behövs inte. Charles Ingvar Jönsson
hifikg skrev:Någon som kan placera den här anläggningen?
paa skrev:Det här är från TV, men i alla fall:
Anders knackar på, hos Per Lernström.
hifikg skrev:En schyst rigg, ur vilken rulle?
Bill50x skrev:hifikg skrev:En schyst rigg, ur vilken rulle?
Engelsk deckare, minns ej namnet. Är jag på rätt väg?
/ B
hifikg skrev:Bill50x skrev:hifikg skrev:En schyst rigg, ur vilken rulle?
Engelsk deckare, minns ej namnet. Är jag på rätt väg?
Inte i närheten... Fransk Feelgood vore spot on...
Bill50x skrev:hifikg skrev:Bill50x skrev:Engelsk deckare, minns ej namnet. Är jag på rätt väg?
Inte i närheten... Fransk Feelgood vore spot on...
Ash då..![]()
När jag tänker efter så var det nog Linn-grejor som stod i den engelska deckaren.
/ B
hifikg skrev:Någon som kan placera den här anläggningen?
pinnen skrev:Jag blir lite förvånad när jag ser att det finns många som gillar designen på dessa stora förstärkare mm som fanns på 80-talet.
Själv är jag glad över att det finns ljudanläggningar som går att gömma undan smidigt numera. Det kanske fortfarande är mycket svårt att bygga kraftfulla förstärkare och fullregisters högtalare utan att det blir stort och klumpigt men i mitt fall vill jag inte ha stora apparater i rummet. Det räcker att högtalarna tar stor plats i vardagsrummet. Just nu skulle jag hellre ha en komplett Sonosanläggning istället för Denonreceivern och de stora frontarna jag har nu även om jag skulle tvingas till att godta lite sämre ljudåtergivning.
Skaffar jag hus igen och kan ha ett dedikerat musik och filmrum så kommer jag kanske att tänka annorlunda
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster