Moderator: Redaktörer
RogerJoensson skrev:Ha! Vilken galen form! -Faller dock inte mig i smaken precis, men kul!
Lite märkligt att "Rated Power Consumption" är 40W medan förstärkarnas uteffekt är 42W sammanlagt för Eneby 30. Det är nog inte RMS effekt... Hur som helst skulle de vara kul att få lyssna på!
sladdbarn skrev:Bara nätdrift? Med batteridrift så hade varit väldigt användbar.
DQ-20 skrev:Den lilla varianten åker in i mitt sjuttiotalskök osedd, oavsett ljudkvalitet. Låter den apa får den stå som prydnad. Retro done right.
/DQ-20
jonasp skrev:DQ-20 skrev:Den lilla varianten åker in i mitt sjuttiotalskök osedd, oavsett ljudkvalitet. Låter den apa får den stå som prydnad. Retro done right.
/DQ-20
Osedd eller ohörd?
jonasp skrev:Fast frågan är om man sett den om man bara sett den på bild. Med andra ord kan man hävda att man köper den ohörd, orörd och osedd, om man beställer den på teh interwebs.
jonasp skrev:Fast frågan är om man sett den om man bara sett den på bild. Med andra ord kan man hävda att man köper den ohörd, orörd och osedd, om man beställer den på teh interwebs.
JB skrev:jonasp skrev:Fast frågan är om man sett den om man bara sett den på bild. Med andra ord kan man hävda att man köper den ohörd, orörd och osedd, om man beställer den på teh interwebs.
Så man ska göra! Blir ju ingen spänning om man köper ljudgrejer man redan vet hur dom låter innan!
Jag köpte både mina "Monitor Audio RS1" högtalare samt "Sennheiser HD650" hörlurar helt ohörda, men som tur var så blev jag riktigt nöjd med båda köpen, HD650 är fortfarande de bästa hörlurar jag någonsin hört
DQ-20 skrev:
Jag kanske köper den oberörd?
/DQ-20
jonasp skrev:DQ-20 skrev:
Jag kanske köper den oberörd?
/DQ-20
Bara om den är byggd av en robot!
darkg skrev:Hur låter den? Andra synpunkter?
kasper skrev:Den lilla funkar iaf finfint som köksradio här på landet.
[ Bild ]
kasper skrev: Lite svullen ”bas” men det beror rätt mycket på placering.
PerStromgren skrev:kasper skrev:Den lilla funkar iaf finfint som köksradio här på landet.
[ Bild ]
Vad var det fel på den gamla i fönstret?
darkg skrev:Den lille är snyggare "naken"... den är snyggare öht. Tycker jag. Och vem behöver bas.