nadifierad skrev:MagnusÖstberg skrev:Du vet att det existerar sådana lösningarnadifierad skrev:Vattenkylare till talspolarna?
Det skulle inte förvåna mig, om man säger så
Cirkulerande ormolja kanske vore nåt?
Moderator: Redaktörer
nadifierad skrev:MagnusÖstberg skrev:Du vet att det existerar sådana lösningarnadifierad skrev:Vattenkylare till talspolarna?
Det skulle inte förvåna mig, om man säger så
MagnusÖstberg skrev:Det har inte hänt ett jota, åtminstone inte med WG:arna.Jocke skrev:tvett skrev:Buömp. Händer det nåt?
Ja, visst är vi nyfikna nu!Du har ju haft vågguiderna i en månad - är du inte klar än?
Det är som jag trodde, inte tillräckligt med tid tillgängligt nu.
KarlXII skrev:Snyggt!
Blir de klara före eller efter lägenheten?
MagnusÖstberg skrev:Efter!
De har arbetats på designstadie, men planen har alltid varit boendet först. Nu känner jag att det är okej att släppa lite på tankarna som växt fram
AndreasArvidsson skrev:Tackar. Jag försöker bara visualisera Magnus idéer, och det är några stycken ^^
AndreasArvidsson skrev:Oj vad tiden går
BPM skrev:Misstänker att ett par QM60 i lyssningsrummet knappast hjälper motivationen till att få detta projekt i hamn..
Grattis till ett fantastiskt köp, förresten!
Än så länge är Fjonken faktiskt närmast!KarlXII skrev:Glebster skrev:Fjonkalicious skrev:Roligt Magnus!
Du säger 3 mån. Jag säger 12.
År...
We have a winner!
MagnusÖstberg skrev:
Snarare motivation - nu har jag ett hyfsat jämförelseobjekt
landa skrev:Skönt att se att fler har lite problem med deadlines.
BPM skrev:MagnusÖstberg skrev:
Snarare motivation - nu har jag ett hyfsat jämförelseobjekt
Som jag trodde: Du är typen som ser glaset som halvfullt..
Fjonkalicious skrev:Roligt Magnus!
Du säger 3 mån. Jag säger 12.
MagnusÖstberg skrev:Än så länge är Fjonken faktiskt närmast!KarlXII skrev:Glebster skrev:
År...
We have a winner!
MagnusÖstberg skrev::D
Det går inte att framställa det som att jag har bråttom. Det har hänt en del i kunskapsbanken som påverkat lite efter prototyperna.
Användare som besöker denna kategori: jannew och 26 gäster