Räckvidden blir för begränsad för min del iaf.
Moderator: Redaktörer
Evil_Homer skrev:Hur tänkte man med enbart blåtand![]()
Evil_Homer skrev:Det är precis det jag gör, en mobil har man med sig och lägger inte brevid enheten man streamar till.
Spela musik i köket för att gå ut och fixa med något på altanen, eller sätta på en ljudbok för barnen och sedan gå ner går inte med blåtand.
Trist, för dom är riktigt fina annars.
Harryup skrev:DQ-20,
kommer du köpa nummer 2 ohörd också?
mvh/Harryup
Evil_Homer skrev:Hur tänkte man med enbart blåtand![]()
petersteindl skrev:Evil_Homer skrev:Det är precis det jag gör, en mobil har man med sig och lägger inte brevid enheten man streamar till.
Spela musik i köket för att gå ut och fixa med något på altanen, eller sätta på en ljudbok för barnen och sedan gå ner går inte med blåtand.
Blåtand har väl ungefär 25-35 m räckvidd, eller?
Kribban skrev:komplettera med en Chromecast Audio
paa skrev:Har lyssnat på en sån Audio Pro addon, och jag fick det intrycket att man glömt att stoppa dämpmaterial i lådan.
petersteindl skrev:Evil_Homer skrev:Det är precis det jag gör, en mobil har man med sig och lägger inte brevid enheten man streamar till.
Med lite tweak räcker den nå'n Km.petersteindl skrev:Evil_Homer skrev:Det är precis det jag gör, en mobil har man med sig och lägger inte brevid enheten man streamar till.
faema skrev:Hmmm, ser ut som en gammal kylväska. Säkert Ok för priset.
Jag köpte en Audio Pro addon T10 för en månad sedan, ett sånt fint ljud som tyvärr konkurerat ut fin-steron med sin enkelhet, kör via Tuneln radio på Ifonen. Funderar att köpa en till och göra sig av med allt annat förutom skivspelaren.
sky_eye skrev:Med lite tweak räcker den nå'n Km.petersteindl skrev:Evil_Homer skrev:Det är precis det jag gör, en mobil har man med sig och lägger inte brevid enheten man streamar till.
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
sky_eye skrev:Med lite tweak räcker den nå'n Km.
DQ-20 skrev:faema skrev:Hmmm, ser ut som en gammal kylväska. Säkert Ok för priset.
Jag köpte en Audio Pro addon T10 för en månad sedan, ett sånt fint ljud som tyvärr konkurerat ut fin-steron med sin enkelhet, kör via Tuneln radio på Ifonen. Funderar att köpa en till och göra sig av med allt annat förutom skivspelaren.
Smaken är som baken. Jag hade tagit en AP T10 eller C10 alla dagar i veckan om de inte var så jävla fula. Det är helt otroligt vilket bra ljud man kan få när man integrerar elektroniken med den högtalare den är tänkt att driva. Jag uppfattade inte ljudet som särskilt boomigt. Men lite sugen är jag allt att gå loss på en Sonos 5:a, men jag har familjen emot mig...
/DQ-20
sky_eye skrev:Med lite tweak räcker den nå'n Km.petersteindl skrev:Evil_Homer skrev:Det är precis det jag gör, en mobil har man med sig och lägger inte brevid enheten man streamar till.
jonasp skrev:sky_eye skrev:Med lite tweak räcker den nå'n Km.petersteindl skrev:
Blir det inte svårt att höra högtalaren på så stort avstånd? Kan den spela så starkt?
faema skrev:Fula,..... Ähum. Jag lät frugan välja mellen några och hon tyckte AP T m10 var den snyggaste men sina läderhantag och sobra gråa färg, ser man......Den lät bäst av de jag kollade på, Sonus inkluderat.
faema skrev:Men, jag använde Tuneln hela påskhelgen och glömde stänga den på nätterna och surfen tog slut (6 G).
Vet någon hur mycket en sån app slukar?? finns det andra som är bättre?
KarlXII skrev:60-talet ringde just och vill ha tillbaka sin kupévärmare.
Användare som besöker denna kategori: doppler och 21 gäster