darkg skrev:Har ni några kloka saker att säga om frakt och betalning?
Postnord, vanhelgat varde dess namn, har en spårbar aviserad brevtjänst som verkar vettig.
Swish på det?
Jamen det bör ju funka tycker jag.

Moderator: Redaktörer
darkg skrev:Har ni några kloka saker att säga om frakt och betalning?
Postnord, vanhelgat varde dess namn, har en spårbar aviserad brevtjänst som verkar vettig.
Swish på det?
kneten skrev:Har beställt korten i den andra tråden. Kan man beställa "endast komponenterna" i denna tråd?
paa skrev:Har beställt tre peq i den andra lstan men tar gärna enbart komponenter från denna om det går. Jag var bortrest och hann inte riktigt med med från att denna lista startade tills det var fullt.
darkg skrev: Betalningsdags, PM kommer.
darkg skrev:kneten skrev:Har beställt korten i den andra tråden. Kan man beställa "endast komponenterna" i denna tråd?
Sannolikt - invänta klart besked. Hur många i så fall?
fonzeka skrev:Jag står ju med i den andra tråden också
RogerGustavsson skrev:Nu är det lite rörigt med de två trådarna. Är det bara komponenter i den ena och nakna kretskort i den andra?
HenrikE skrev:Bara kollar. Vill inte darkg, Fonzeka och AndersP inte ha nätdelar?
AndersP skrev:HenrikE skrev:Bara kollar. Vill inte darkg, Fonzeka och AndersP inte ha nätdelar?
Har redan nätdel(ar). Utgår från att apparaten funkar utan relät också.
fonzeka skrev:En kontrollfråga för att se så jag förstått det rätt.
Jag har skrivit upp och betalt mig för 4st kort med komponenter i denna tråd.
Jag har även skrivit upp mig för 4st peq, 2st relä och 2st nätdelskort i den andra tråden.
Totalt får jag 8st peq kort (4 tomma och 4 med tillhörande komponenter) enligt detta?