Moderator: Redaktörer
HenrikE skrev:Är det många som INTE har fått sina kort ännu?
bassman skrev:HenrikE skrev:Är det många som INTE har fått sina kort ännu?
Nej inte ännu, men det är satans långt hit upp så-att-ehh
HenrikE skrev:bassman skrev:HenrikE skrev:Är det många som INTE har fått sina kort ännu?
Nej inte ännu, men det är satans långt hit upp så-att-ehh
Du kommer att få dina kort tillsammans med komponenterna från darkg! Blev både billigare och enklare så
fonzeka skrev:Tack!
Finns det någon nackdel med att montera C1 på resterande kort också?
Tänker utifall man plockar ur nåt kort i framtiden och använder till nåt annat, då är nog ett par lösa småkondingarna ganska bortslarvade
fonzeka skrev:Tack!
Finns det någon nackdel med att montera C1 på resterande kort också?
Tänker utifall man plockar ur nåt kort i framtiden och använder till nåt annat, då är nog ett par lösa småkondingarna ganska bortslarvade
oa51 skrev:Är det någon som har en BOM över komponenterna till nätdel och relä?
AndersP skrev:Jag har lite svårt att förstå iden och kopplingen runt J4. Kan nån förklara?
Kan man ha en polyprop eller polyester istf lyten? Det är ju bara en mikro.
Just det, fick mina grejer prydligt embalerat i en fin, brun liten kartong för nån vecka sen. Tack snälla.
Morello skrev:Det råkar inte finnas ett kort över som schemakonstruktören kan få köpa billigt?:)
Skulle faktiskt behöva detta till gillestugan där elaka basresonanser dränker återgivningen.
AndersP skrev:Jag har lite svårt att förstå iden och kopplingen runt J4. Kan nån förklara?
AndersP skrev:Kan man ha en polyprop eller polyester istf lyten? Det är ju bara en mikro.
AndersP skrev:Allt går att lösa. Komponentben kan förlängas och kortens baksida kan utnyttjas.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster