Ny köp och säljmarknad!

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
mcuz

Inläggav mcuz » 2006-02-16 15:37

i dagsläget har vi inte planerat att ha något redaktionellt material i tidningen. men jag ska skriva en liten notis om det i mitt block.

Det finns en kategori där man visar ALLA säljes och en där man visar ALLA köpes annonser. den heter visa alla kategorier och finns i menyn.
Sen så är det bara nu som tävlingen tar upp större delen av ettan. under tävlingen ser man senaste 15 annonserna och dom tre senaste butiksannonserna eller tvärtom beroende av på val.

vill man se typsnittet större så är tipset ctrl + eller ctrl - som jag tycker bäst om ;) commando + eller - ...
*I'm the mideval man with the strange leg*
----- www.hifimarknaden.se -----

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2006-02-16 15:40

nähä....trist o synd.. Men fattar jag rätt här, Ni har inte med musikersiterna att göra då? eller är dom "era" siter dom också?

Användarvisningsbild
mcuz

Inläggav mcuz » 2006-02-16 15:42

vi ligger på samma förlag. HiFi marknaden och Musikmarknaden är syskon kan man säga. men utöver det så har vi inget med varandra att göra.

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2006-02-16 15:53

mcuz skrev:vi ligger på samma förlag. HiFi marknaden och Musikmarknaden är syskon kan man säga. men utöver det så har vi inget med varandra att göra.

om du följer debatterna angående ämnet inspelning osv så kan du nog framöver hitta en bra kopplingsanledning i ämnet... :)

här finns mer läsning i ämnet på sveriges största forum..

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=47123

Användarvisningsbild
mcuz

Inläggav mcuz » 2006-02-16 15:56

tog mig friheten att mejla länken till chefred på MM.

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2006-02-16 16:10

mcuz skrev:tog mig friheten att mejla länken till chefred på MM.

Det var trevligt av dig!
Som du ser torde detta ju vara intresant för andra tidningar att uppmärksamma från musikerhållet också.. Eftersom den länk jag visar dig ju är ifrån oss "förbrukare" där vår ena tidning numera tar upp problemet med vad musikmarknaden gör o inte gör..

Kopplingen bör ju ha hög prioritet OM musikerna är seriösa mot sina egna skapelser kan man ju ev anse...

varför försöka skapa bra musik som sedemera görs om till olyssningsbar sörja :?: :x

Så att intressekonflikt torde INTE finnas mer än möjligen hos den som enbart ser kronor o öre i kortsiktig aktieutdelning...

Ska bli roligt att se hurvida MM gör något av detta eller ej som första musikermagasinet mig veterligen..

Användarvisningsbild
Kribban

Inläggav Kribban » 2006-02-16 16:20

Strålande initiativ :D
Miljö-alarmist

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2006-02-16 16:30

visst är det kribban
:)

hoppas alla som med sådan glädje påpekar fel o brister i text osv nu kommer in här med uppmuntranden i lika många inlägg :D

för uppmuntran brukar ge mer resultat än endast påpekande av kritik...
och med mer uppmuntran så har nog mcuz mer kött på benen att uppvisa vilket säkert gör det betydligt mer inspirerande att driva frågan internt...

Så kan texterna säkert fixas efter hand dom med... :)

Användarvisningsbild
Kribban

Inläggav Kribban » 2006-02-16 16:34

Jag håller med dig Mayro 8O :wink: men kritiken angående hemsidan tycker jag var bra och han tog emot den väldigt positivt. Tror att detta kan bli en mycket bra köp & sälj marknad.

MVH Kribban
Miljö-alarmist

Användarvisningsbild
mcuz

Inläggav mcuz » 2006-02-16 16:54

försöker ta åt mig så mycket det går. Det är ju faktiskt förhoppningsvis inte enbart jag som ka besöka sidan. Utan besökare och annonsörer är det bara att lägga ner den. Vi skyndar långsamt.

Alla som tycker att detta verkar bra kan ju sprida ryktet lite *wink*wink* ;)

Föregående

Återgå till Köpråd