Moderator: Redaktörer
Mayro skrev:
jag tänkte nog på brystongrejorna.. Det är väl deras mellanserie om jag inte missat nåt.. ?
Jag har Bryston 7B-ST monoblock, deras då topp of the line förstärkare, mao du har som vanligt missat något.
Mayro skrev:Sedan så var frågan den att jag skrev det skulle vara kul att höra INOS toppsystem med hela kedjor av toppgrejor i elektronik.. kablar osv.. ja rubbet.. För så är väl ingen som har det som jag sett.. Rydberg har väl pi60s om jag inte fattat även detta fel såsom med stegen han har från bryston...
Ino™ pi60s betraktas av många som det finaste fullregisterhögtalarsystemet i världen idag. Det är även min egen inställning. Jag tillverkar ju flera väsentligt dyrare system av tudelad typ, toppsystem – basmoduler, men syftet med dessa större systemen är inte primärt att erbjuda mervärden i termer av absolut återgivningskvalitet. Snarare skall man se dem som system av precis samma kvalitet men i större skala (pi60s används faktiskt som referens för fintrimningen av de större systemen).
Mayro skrev:Mayro skrev:
jag tänkte nog på brystongrejorna.. Det är väl deras mellanserie om jag inte missat nåt.. ?
Jag har Bryston 7B-ST monoblock, deras då topp of the line förstärkare, mao du har som vanligt missat något.
haakan.. blind eller.. ser du frågetecknet där i min text.. ser du rydbergs korrigerande av min fråga....
Passen skrev jag att ja faktiskt inte ens tänkte på...
På bilden skrev jag att även jag gärna ägt det slutsteget på bild.....
Sedan så var frågan den att jag skrev det skulle vara kul att höra INOS toppsystem med hela kedjor av toppgrejor i elektronik.. kablar osv.. ja rubbet.. För så är väl ingen som har det som jag sett.. Rydberg har väl pi60s om jag inte fattat även detta fel såsom med stegen han har från bryston...
Mayro skrev:Eftyersom jag redan fått svar så finner jag andra inlägg ok.
Johan_Lindroos skrev:Detta är din egen definition och jag håller inte alls med. Du får det att framstå som om du har slagit upp det i en uppslagsbok, vilket jag inte tror att du har gjort. Du har väl hittat på?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Neuhausen och 16 gäster