Moderator: Redaktörer
manix skrev:Almen skrev:Beatles Love har en hel del roliga saker också.
Är det film, Blu-Ray audio, CD eller annat?
Har beställt Alison Krauss DVD:n och en Eagles Farewell Live from Melbourne på Blu-Ray som fått bra omdömen på andra forum. Har även laddat ner klippet från Dolby och ska kolla när TVn är ledig. Här fanns en del demoklipp
https://www.demo-world.eu/2d-demo-trailers-hd/
Tack för det som kommit hittills. Keep em coming...
manix skrev:Nu har Alison Krauss DVD:n och Beatles DVD-A:n trillat ner i brevlådan. Har bara hunnit lyssna några minuter på respektive på måttlig volym, men det lovade gott. Kul med surround på Beatles, det höjer upplevelsen en del och ljudet på Alison Krauss konserten är ju väldig bra, även på DVD.
Almen skrev:Du kör väl DTS-spåret på Krauss? Jag har för mig att DD är default, så missa för allt i världen inte att ställa om till DTS.
manix skrev:Almen skrev:Du kör väl DTS-spåret på Krauss? Jag har för mig att DD är default, så missa för allt i världen inte att ställa om till DTS.
Japp, kör DTS. Brukar välja det när det finns som alternativ på DVD.
manix skrev:Den tror jag står i hyllan någonstans. Länge sedan jag såg den nu. Är det inte också ganska spektakulärt när en kanonkula slår in i skrovet?
Lofi-Rabiat skrev:Jag gillar DVD-Audio skivan Steely Dan - Everything must go där vissa instrument och bakgrundssångare spelar i surroundspåren på ett snyggt sätt, bra mixning helt enkelt.
Älskar att omgivas av musiken och använder Emotivan med "All Stereo" läget på 2-kanals musik ofta.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Britt-Gunnar, Google [Bot] och 2 gäster