RogerGustavsson skrev:Eniro ger 070-577 13 13
Man kan använda Eniro, men är det verkligen rätt?

Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
RogerGustavsson skrev:Eniro ger 070-577 13 13
zten skrev:Vilket ljud! Så glad att jag uppgraderade från LE2 till .N. Tack för ett fantastiskt arbete ni lagt ned på utvecklingen. Kör med finfilter enligt Stefan och Magnus på Sweetspot. Det ångrar jag inte!
janixa skrev:Finns någon möjlighet att köpa helt färdigbyggda OA51.N och vad skulle dom kosta ca: då?
/janixa
janixa skrev:Finns någon möjlighet att köpa helt färdigbyggda OA51.N och vad skulle dom kosta ca: då?
/janixa
avr7000 skrev:Skall kolla med Lennart när livet tar vid igen efter semester om vi kan låna ett par OA52 lådor...
Stefan
lennartj skrev:avr7000 skrev:Skall kolla med Lennart när livet tar vid igen efter semester om vi kan låna ett par OA52 lådor...
Stefan
Jadå,
OA52-lådorna saknar delningsfilter men jag har ännu inte demonterat .LE-elementen som är direktanslutna till de dubbla terminalerna.
Jag kan ta bort dem innan ni hämtar lådorna så ni slipper hålla reda på de elementen.
Lådorna är lite kantstötta, men jag väntar med att bättra på finishen tills ni är klara med testerna, så ni slipper vara så rädda om dem.
Jag kör (tyvärr) inte bil längre, så ni får komma ner och hämta dem.
När ni känner att ni är färdiga med dem vore det mycket intressant att först få lyssna på och jämföra OA51.N med OA52.2 och OA51.N i er miljö och blir det något överraskande får ni ha mina OA52.2 några veckor för t.ex. optimering av delningsfiltret. Det kan bli intressant att ha lyssnat på mina B&W DM4 i några veckor tills Carlsson kommit tillbaka.
janixa skrev:Hur djupt går dom i basen jämfört med OA-52.LE?
juanth skrev:janixa skrev:Hur djupt går dom i basen jämfört med OA-52.LE?
Något mindre djupt men inte så långt ifrån.
Kvalitén som levereras är det desto mer skillnad på men åt andra hållet.
darkg skrev:OA-52 har ju en fuskig fördel i placeringen
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster