Tur att jag sagt upp mig från jobbet så jag har tid att lyssna

Moderator: Redaktörer
sprudel skrev:Spelade denna igår, högt på konsertnivå. Salvatore Accardo håller i stråken. Vilket sjuhelsikes drag!!![]()
Sista spåret, Rondo à la clochette, 'La campanella
sprudel skrev:Spelade denna igår, högt på konsertnivå. Salvatore Accardo håller i stråken. Vilket sjuhelsikes drag!!![]()
Knuttebaloa skrev:sprudel skrev:Spelade denna igår, högt på konsertnivå. Salvatore Accardo håller i stråken. Vilket sjuhelsikes drag!!![]()
Har lyssnat några gånger på denna nu, den är riktigt bra!
Tack Sprudel!
Bill50x skrev:Knuttebaloa skrev:sprudel skrev:Spelade denna igår, högt på konsertnivå. Salvatore Accardo håller i stråken. Vilket sjuhelsikes drag!!![]()
Tack Sprudel!
Ni får gärna berätta vad det är ni tipsar om så vi som inte har Tidal kan leta upp på annat håll.
/ B
goat76 skrev:Paganini: Violin Concertos Nos.1 & 2
av Salvatore Accardo, London Philharmonic Orchestra, Charles Dutoit — 6 Låtar — 1:08:42
Släppt 1986
Bill50x skrev:Knuttebaloa skrev:sprudel skrev:Spelade denna igår, högt på konsertnivå. Salvatore Accardo håller i stråken. Vilket sjuhelsikes drag!!![]()
Tack Sprudel!
Ni får gärna berätta vad det är ni tipsar om så vi som inte har Tidal kan leta upp på annat håll.
/ B
"Ni får gärna berätta vad det är ni tipsar om så vi som inte har Tidal kan leta upp på annat håll."Bill50x skrev:"Ni får gärna berätta vad det är ni tipsar om så vi som inte har Tidal kan leta upp på annat håll."
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster