Moderator: Redaktörer
Vee-Eight skrev:
Sådär, nu är mitt förslag dyrast. Och mest brutalt. Det är tom danskhifi.
Haakan_W skrev:säg att man vill lägga 20-30k på enbart snygga saker spelar ingen roll hur gamla dom är så länge dom är snygga
?
Haakan_W skrev:men saken är att jag bryr mig inte så mycket om hur sakerna ser ut som är i mitt lyssningsrum....
paa skrev:Haakan_W skrev:säg att man vill lägga 20-30k på enbart snygga saker spelar ingen roll hur gamla dom är så länge dom är snygga
?Haakan_W skrev:men saken är att jag bryr mig inte så mycket om hur sakerna ser ut som är i mitt lyssningsrum....
Jag får inte ihop det?
Haakan_W skrev:paa skrev:Haakan_W skrev:säg att man vill lägga 20-30k på enbart snygga saker spelar ingen roll hur gamla dom är så länge dom är snygga
?Haakan_W skrev:men saken är att jag bryr mig inte så mycket om hur sakerna ser ut som är i mitt lyssningsrum....
Jag får inte ihop det?
då ska jag berättajag har nämligen ett vardagsrum som jag gärna har stilrent å snyggt utan hifiambitioner...
sen har jag ett lyssningsrum också nere i källaren
paa skrev:
Låter ju logiskt och bra!
Du vill alltså ha ett slutsteg som ser maffigare ut än Rotel 1090?
Patrik_B skrev:En integrerad förstärkare ifrån Lindemann då?
Finns just nu en annons på hifimagasinet (och det är inte jag som säljer): http://www.hifimagasinet.com/annonsDetalj.asp?annonsID=9436
Haakan_W skrev:
då ska jag berättajag har nämligen ett vardagsrum som jag gärna har stilrent å snyggt utan hifiambitioner...
Vee-Eight skrev:Haakan_W skrev:
Men då förstår jag inte varför du vill ha Carlsson OA52.3 i vardagsrummet; visserligen snyggt och stilrent, men vad skall du göra av de hifiambitionerna då?
UrSv skrev:I det stilrena rummet skulle jag kunna tänka mig att ha en Sonosburk.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 48 gäster