Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:mats - ett gott tips är att komma ihåg att allt INTE handlar om dig.![]()
Jag väljer att se det som att du gjort uppgraderingen av kabel innan du gör uppgraderingen av högtalare, på så sätt blir det lite vettigare ju.
mats skrev:Hetsporren skrev:mats skrev:Frontar Audio Pro Ego 515: 3000 kr
kabelfrontar Supra Sword : 4600 kr
![]()
![]()
Moget Hetsporren moget. Kul att få en sådan hånad kommentar, trodde bättre om dig men jag hade fel. Det är väl mina problme vad jag köper, eller hur? Och jag anser att mitt ljud har blivit bättre och det är jag som skall ha det. // Är lite trött på översittar menatliteten här från vissa. Är ärligt talat riktigt riktigt ledsen och knäckt. Just nu, men jag kommer tillbaka
mats skrev:Hetsporren, jag har överreagerat. Friends?
Hetsporren skrev:mats skrev:Hetsporren, jag har överreagerat. Friends?
Klart vi är friends! Jag tycker dock att din reaktion var förståelig, särskilt som det fylldes på med ett annat prisexempel efter mitt, lite taskiga, citat. Jag ber ärligt om ursäkt för att ha gjort mig lustig på din bekostnad samt för att ha dragit iväg tråden åt OT-horisonten...
Är det nu jag ska flika in att mina frontkablar har kostat 100kr?
5m2.5mm2 = 40kr bananer 35kr krympslang 25 kr"
Jepp![]()
mats skrev:Hetsporren, jag har överreagerat. Friends? I alla fall så tycker jag (kan ju bara babbla för mig själv och inte för herr Björn Nattlorden precis) men ja, de låter väldans bra tillsammans.
Nattlorden skrev:mats skrev:Hetsporren, jag har överreagerat. Friends? I alla fall så tycker jag (kan ju bara babbla för mig själv och inte för herr Björn Nattlorden precis) men ja, de låter väldans bra tillsammans.
Du minns väl att jag inte hört dina Sword, väl? Har bara hört din anläggning innan de kom dit. Dessutom borde du minnas att jag tyckte det lät helt okej?
Bernt skrev:Man är inte klok egentligen...
Bernt skrev:Jag kryssade i "lagom".
Sen började jag räkna och kom upp i 49000 kr![]()
Plus ett oräkneligt antal DIY-timmar. Anläggningen är ju 90% DIY.
Man är inte klok egentligen...
Hetsporren skrev:*asg* 49 000 kr och ändå 90% DIY!![]()
![]()
*torkar tårarna*
Så sant så. Högtalarelement för 15000 spänn - huvvaligen!Naqref™ skrev:Hetsporren skrev:*asg* 49 000 kr och ändå 90% DIY!![]()
![]()
*torkar tårarna*
Det blir inte billigare med DIY - det tar bara längre tid att installera.
mats skrev:fast ni måste hålla med om att det är alldeles för billigt pris på Sword
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster