Hallå ,
Ja detta är rörförstärkarnas rörförstärkare, maken till byggkvalité har jag aldrig sett, även i jämförelse med Audio Note förstärkarna, jag var faktiskt med vid tillfället i Fredags som jag bestämt med Perka och Henrik (ägare av Knispel Audio) i förväg, Ingvar och Mats, Pettersson var också där.
Att få gå rundtur i fabriken och se alla innovationer var en fröjd, frontstycket är inte simpel plåt, utan massiv mässing, väger sina kilon och CNS fräses
av ägaren till företaget Henrik, även fjärrkontrollen fräses, mycket av delarna är "In House" med grym precision.
Och rörhållarna till GM70 röret är tillverkat bara för denna förstärkare i flera cm tjock bakelit, med grym precision, helt stumt i jämförelse med de standard teflon som är vanliga och standard i övriga förstärkare.
Delikatesser och innovation finns även i ingångsrör och drivrör som ej är samma som sitter i "The Dream", de som valts är mycket höglinjära rör med hög branthet, mycket bra val enligt mig, men inte förvånad då jag har stor förtroende för byggherrarna Andersson Westerberg.
Mycket mer finns att säga om dessa förstärkare, men det får Henrik eller Perka bistå med.
Stort lycka till, och grattis till en underbart fin förstärkare

Hatten av för Andersson / Westerberg
Med vänlig hälsning Göran Nilsson