Moderator: Redaktörer
Fostex skrev:Hur såg det ut i år, demonstrerades några anläggningar i prisklasser som passar yngre människor (i säg 25-årsåldern)?
Bill50x skrev:Fostex skrev:Hur såg det ut i år, demonstrerades några anläggningar i prisklasser som passar yngre människor (i säg 25-årsåldern)?
Om du är spelutvecklare och sålt ditt företag för en miljard så fanns det gott om anläggningar
Men det var typ 75 tusen som var en undre gräns för vad som lät anständigt. Men ska dock komma ihåg att det ofta demades i ganska stora rum, hög volym osv, vilket ställer extra höga krav. De flesta anläggningar jag lyssnade på (med några undantag) skulle jag kunna leva med hemma efter lite tillvänjning. Bland annat ett par små JBL stativare för typ 12 tusen (om jag minns rätt).
/ B
Fostex skrev:Hur såg det ut i år, demonstrerades några anläggningar i prisklasser som passar yngre människor (i säg 25-årsåldern)?
Fostex skrev:Trist att spännvidden inte kan vara större tycker jag, men vissa år har jag sett några lovande exempel. Tänker på t.ex. Kef LS50, Buchardt S400 och Dynaudio Evoke. Mer utrustning i den prisklassen tror jag skulle göra gott för intresserade besökare som är <30 år gamla. Speciellt kul är det att de tre nämnda högtalarna har presterat väldigt bra, trots prismässig konkurrens.
Nåväl, nu är de kanske inte vad tråden ska handla om.
Fostex skrev:Trist att spännvidden inte kan vara större tycker jag, men vissa år har jag sett några lovande exempel. Tänker på t.ex. Kef LS50, Buchardt S400 och Dynaudio Evoke. Mer utrustning i den prisklassen tror jag skulle göra gott för intresserade besökare som är <30 år gamla. Speciellt kul är det att de tre nämnda högtalarna har presterat väldigt bra, trots prismässig konkurrens.
Nåväl, nu är de kanske inte vad tråden ska handla om.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster