mike34 skrev:Lyssnar på hifi anläggningar gör jag däremot gärna.
Toppen! Då räknar jag med att du dyker upp lagom till Melodifestivalen(!) hos Sanny_X på lördag, vilken vi tänker avnjuta i 90" och med bästa tänkbara (jodå!) ljudkvalitet...

Moderator: Redaktörer
mike34 skrev:Lyssnar på hifi anläggningar gör jag däremot gärna.
Kaffekoppen skrev:För att inte låta som en renodlad alkholist, så inbjuder jag istället till en liten middag. Ni blir så griniga utan mat.
Hetsporren skrev:Kaffekoppen skrev:För att inte låta som en renodlad alkholist, så inbjuder jag istället till en liten middag. Ni blir så griniga utan mat.
Trevligt! Var bor du?
Oh, det blir avhängt hur många som kan komma. Och vilken typ av allergi folk kan tänkas ha.Ragnwald skrev:Asch... Pip har jag hört förr. Vad blir det för mat ?
Kaffekoppen skrev:Hetsporren skrev:Kaffekoppen skrev:För att inte låta som en renodlad alkholist, så inbjuder jag istället till en liten middag. Ni blir så griniga utan mat.
Trevligt! Var bor du?
Stockholm. Men jag kan bjuda på en halv special vid Lasse på Heden nästa gång jag är "hemma" igen
Margaux skrev:Numera klarar min lilla 4 åriga doter att vara alldeles själv i mediarummet.
Regelverket som hon följer är:
1) Inte röra en apparat
2) Inte röra skivor
2) Inte röra duken med kladdiga fingrar
3) Inte bygga kojor
4) Inte gå närmare än 1 m från en högtalare
Man får dock äta muffins och dricka saft i soffan!
Vägen till framgång var väl inte spikrak men sedan ett halvår fungerar det klockrent! Pappa e stolt...
Kribban skrev:Det värsta är när det är barnkalas för då måste man flytta alla högtalare![]()
Verkar lite väl kompromisslöst det där. Brukar inte du låsa bilen tex? Det är nog ungefär så man får tänka. Barnens föräldara har ju inte total kontroll över sina barn liksom.Nattlorden skrev:Kribban skrev:Det värsta är när det är barnkalas för då måste man flytta alla högtalare![]()
Skall ha sådant snart.
Tänker klargöra för föräldrarna vad sakerna kostar samt "if s/he damages it - you've bought it"
Martin skrev:Verkar lite väl kompromisslöst det där. Brukar inte du låsa bilen tex? Det är nog ungefär så man får tänka. Barnens föräldara har ju inte total kontroll över sina barn liksom.
The_Man skrev:Har man barnkalas så tar man undan sina värdefulla saker.....tycker man det är besvärligt så ska man kanske ha barnkalaset någon annastans
Martin skrev:Svårt att hindra genom att ställa krav på föräldrarna innan menar jag.
Nattlorden skrev:Martin skrev:Svårt att hindra genom att ställa krav på föräldrarna innan menar jag.
Nejdå, då får mamma eller pappa hålla dem i knäet hela tiden. Inte svårare än så.
The_Man skrev:Vilket roligt kalas för barnen...för det är väl ändå för delas skull man har kalas
Nattlorden skrev:The_Man skrev:Vilket roligt kalas för barnen...för det är väl ändå för delas skull man har kalas
Nej, det är för att flickvännen frågar "vi kan väl ha kalaset här?".
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster