Harryup skrev:Mayro har ju redan skrivit att han vill vänta. Vad är problemet?
Däremot kanske Mayro blir så sugen på blindtester att han i framtiden kommer blindtesta amerikanare också.
jodu....Dom avslöjar sig via tonerna...

Moderator: Redaktörer
Harryup skrev:Mayro har ju redan skrivit att han vill vänta. Vad är problemet?
Däremot kanske Mayro blir så sugen på blindtester att han i framtiden kommer blindtesta amerikanare också.
Aspedistra skrev:Visst är det stora och hörbara skillnader mellan olika kablar! Men, låter det bättre, eller är det en distorsion på "dyrkablar" som vi människor tar till oss? Jag tycker i alla fall att priserna på "dyrkablar" är orimliga! Helt sjukt sanslöst!! Som många andra på detta forum tidigare har tyckt, så kan, eller gör en akustikförbättring av rummet en mycket större, och framförallt billigar förbättring! Som jag har skrivit i ett tidigare inlägg, så har jag haft dyra kablar, men har insett att de är mycket överskattade!!
Kaffekoppen skrev:Det kommer bli riktgit kul. Många kommer bli förvånade. Jag har själv aldrig hört skillnad, men så har jag aldrig lyssnat via så fina anläggningar som kommer göras nu, under så bra förhållanden dessutom!
Popedh,
Det gäller att vara försiktig i bedömmandet av kablar. Finns inget ämne som kan få igång folk som det
popedh skrev: e så trött på att det är så många vilktigpettrar och rent av otrevliga människor här... Man blir helt förvånad...
Hetsporren skrev:popedh skrev: e så trött på att det är så många vilktigpettrar och rent av otrevliga människor här... Man blir helt förvånad...
Du kommer märka att de flesta är väldigt trevliga, när vi klampar in i din studio:) Passar den 29/4 eller 13/5 bäst?
popedh skrev:Hetsporren skrev:popedh skrev: e så trött på att det är så många vilktigpettrar och rent av otrevliga människor här... Man blir helt förvånad...
Du kommer märka att de flesta är väldigt trevliga, när vi klampar in i din studio:) Passar den 29/4 eller 13/5 bäst?
Börjar tvivla på det stort...
Hetsporren skrev:popedh skrev:Hetsporren skrev:popedh skrev: e så trött på att det är så många vilktigpettrar och rent av otrevliga människor här... Man blir helt förvånad...
Börjar tvivla på det stort...
Du får bestämma dig i hyfsat god tid bara, så att vi inte hinner planera allt för mycket i onödan. Ta dig en rejäl funderare först, det är många som skulle uppskatta att få ta en titt på din studio och få ett snack med dig...
popedh skrev:Kan du inte inte dela upp folk till två stdiebesök... alla får ju ändå inte plats här samtidigt ... ni kan väl ta ett gäng till Netto eller nåt... helt ärligt så känns det lite märkligt att bjuda på sprit, mej själv och ett glatt humör till folk som tycker att jag är dum i huvet;)
popedh skrev:Kan du inte inte dela upp folk till två stdiebesök... alla får ju ändå inte plats här samtidigt ...
Hetsporren skrev:popedh skrev:Kan du inte inte dela upp folk till två stdiebesök... alla får ju ändå inte plats här samtidigt ...
Om du alls vill bjuda in LTS-medlemmarna så kan vi självklart dela upp oss.
Johan_Lindroos skrev:Blindtesthelgen ska bli skoj! All heder till dig, Mayro!Detta kommer vi att fixa till så att det blir en jättekul helg både för "psykedeliska" och "torra" personer.
subjektivisten skrev:Johan_Lindroos skrev:Blindtesthelgen ska bli skoj! All heder till dig, Mayro!Detta kommer vi att fixa till så att det blir en jättekul helg både för "psykedeliska" och "torra" personer.
Johan, jag antar du kommer nivåkalibrera så vi inte hör skillnader p g a det. Kommer det finnas försteg/spelare så man kan kalibrera till 0,1 db?
Jag är helt klart på och öppen för det mesta (men är rätt så straight killar)
Haakan_W skrev:realist skrev:There is a fool born every day!
det kan man lugnt säga.....
Användare som besöker denna kategori: MacBruce och 40 gäster