Detta ÄR ett LTS Ino forum till stora delar.... Här finns inos marknadföring samlad exakt som vilken säljkår som helst.. Fast inte avlönad.. Funktionen är exakt densamma i alla fall..
Men nu går vi ut o drar igång v8 i stället LIVE!!

Moderator: Redaktörer
Mayro skrev:Mr V åtta...
Detta ÄR ett LTS Ino forum till stora delar.... Här finns inos marknadföring samlad exakt som vilken säljkår som helst.. Fast inte avlönad.. Funktionen är exakt densamma i alla fall..
Mayro skrev:Mr V åtta...
Timbre skrev:Sanny_X skrev:I slutet av 80-talet fanns en tidning som hette AudioVideo. Den var väldigt bra.
Den spelade i en egen division och Ulf B. Strange behärskade konsten att vara lätt humoristisk och samtidigt seriös. Tråkigt att den tidningen försvann!
Vee-Eight skrev:Mayro skrev:Mr V åtta...
Jag betackar mig från dylika generaliseringar. Bara för att det finns många LTS:are och ino-entusiaster så är det:
1. INTE ett lts-forum, hur mkt du än önskar det.
2. INTE ett ino-forum.
Gör inte misstaget att tro att LTS har ngt med Faktiskt.se att göra. Möjligen dess medlemmar, men inte forumet. Jag hoppas att detta klargörande är mer än tydligt.
Till slut ber jag om ursäkt för att detta inlägg drev iväg från ämnet och hoppas att framtida inlägg följer trådämnet mer troget.
Timbre skrev:Sanny_X skrev:I slutet av 80-talet fanns en tidning som hette AudioVideo. Den var väldigt bra.
Den spelade i en egen division och Ulf B. Strange behärskade konsten att vara lätt humoristisk och samtidigt seriös. Tråkigt att den tidningen försvann!
Tanken att hylla något genom osanningar ligger för de flesta långt borta om det inte finns ett motiv.
Vanligen att man tjänar pengar eller andra förmåner på det.
Därför är det rimligt att ifrågasätta sådant när testresultaten inte överensstämmer med de många olika opartiska entusiasternas upplevelser
dimitri skrev:Inos bästa marknadsföring här står Mayro för. .
Så Likheten med PW´s hissande är ofrånkommlig ...tycker jag då.. och jag förväntar mig ju rätt självklart inte att man skall hålla med eftersom partiskheten där sätter lite käppar i hjulet..
Fast jag inser och förstår detta.. Så det gör inget.. Jag gillar er i alla fall..
Kaffekoppen skrev:Två påståenden:
1. Det finns ingen som förväntar sig att en entusiast skall vara opartisk.
2. Det förväntas att en professionell bedömmare är neutral.
FInns det verkligen någon på detta forum som tycker annorlunda??
Mayro skrev:Rydberg skrev:Mayro: Måste du väva in Ino i alla trådar du är med i?
det är här ett så bra exempel så det vore rent fel att INTE ta detta som ett exempel......bredvid då även andra..
Harryup skrev:Kaffekoppen skrev:Två påståenden:
Japp, jag!
Realistiskt sätt så vill jag att en testare skall vara konsekvent sen får han tycka vad han vill. Att en bedömmare skall vara neutral förstår jag inte alls.
Han (hon finns väl knappast i denna brasch) bedömmer ju saker, det är ju inte samma sak som att finna fem fel på mätbänken. Han lyssnar ju och tycker och då blir det efter sin smak.
En testare skall ju vara neutral typ om han mäter saker som är mätbara av andra, då finns en sanning så att säga.
Användare som besöker denna kategori: juanth och 35 gäster