The Real People: The Truth, CD-Maxi.
:format(jpeg):mode_rgb():quality(40)/discogs-images/R-1467357-1221926657.jpeg.jpg)
Moderator: Redaktörer
HenrikTornquist skrev:Om du lyssnar på Summer In The School Yard från Book Early, så tror jag du har hittat åtminstone en låt som passar dig. Pop/rock när den är som bäst.
PekkaJohansson skrev:HenrikTornquist skrev:Om du lyssnar på Summer In The School Yard från Book Early, så tror jag du har hittat åtminstone en låt som passar dig. Pop/rock när den är som bäst.
Lyssnade på hela "Book early" i går - fin platta, bitvis riktigt bra, men jag tyckte nog att "Summer in the school yard" var plattans svagaste spår. Tack i alla fall för tipset! Glädjande var det för övrigt att den sena cd-utgåvan (1998 om jag minns rätt) lät riktigt bra.
Med vänlig hälsning
Pekka
jogge skrev:Tenacious D: S/T, CD. Jack Blacks akustiska hårdrock tillsammans med vapendragaren Kyle Gass. Mer inriktat på humor, men visst kan de spela. Låten Tribute är riktigt mäktig (och skälet till att jag köpte skivan). Sedan kan ju Jack bli väldigt för mycket ibland, men är man på rätt humör så.
[ Bild ]
Bill50x skrev:jogge skrev:Tenacious D: S/T, CD. Jack Blacks akustiska hårdrock tillsammans med vapendragaren Kyle Gass. Mer inriktat på humor, men visst kan de spela. Låten Tribute är riktigt mäktig (och skälet till att jag köpte skivan). Sedan kan ju Jack bli väldigt för mycket ibland, men är man på rätt humör så.
[ Bild ]
Riktiga höjdare![ YouTube ]
/ B
hifikg skrev:[ YouTube ]
PMJ, Post Modern Jukebox, är ett gäng som givit ut en mängd skivor med gamla jazzhits och nya popdängor som gjorts om till jazzversioner. Och allt lika vackert är. Har införskaffat en bunt av deras fonogram via Qobuz o andra källor, men ändå, att se dem är en stor del av nöjet.
Bill50x skrev:hifikg skrev:[ YouTube ]
PMJ, Post Modern Jukebox, är ett gäng som givit ut en mängd skivor med gamla jazzhits och nya popdängor som gjorts om till jazzversioner. Och allt lika vackert är. Har införskaffat en bunt av deras fonogram via Qobuz o andra källor, men ändå, att se dem är en stor del av nöjet.
också en bra version...[ YouTube ]
/ B
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster