Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
juanth skrev:Det är väl inte helt långsökt att SB Acoustics har sneglat på 9710, så lika som de ändå är. T/S-parametrar och utseende.
Nattlorden skrev:juanth skrev:Det är väl inte helt långsökt att SB Acoustics har sneglat på 9710, så lika som de ändå är. T/S-parametrar och utseende.
Helt omöjligt att någon tipsat dem om potentiell marknad ? Har ingen aning om hur många ex de behöver tänka sig sälja för att det skall vara lönt att sätta en modell på marknaden - det är kanske inte så jättemånga om man har en mycket flexibel tillverkning och kanske kan återanvända stora delar ur existerande katalog ?
juanth skrev:Aha....det är du som ligger bakom det hela Peter...
RogerGustavsson skrev:Är det så att SB Acoustics konstrueras i Danmark och tillverkas i Indonesien?
gopnik skrev:Om man ska finsimulera lite, vad har filterspolen för värden?
avr7000 skrev:Denna i en open baffle med en Ripol under och spetsat med ett par diskanter
gopnik skrev:gopnik skrev:Om man ska finsimulera lite, vad har filterspolen för värden?
*bump*
Baffel skrev:Hur går det? Fått hem några? Nyfiken.
juanth skrev:Baffel skrev:Hur går det? Fått hem några? Nyfiken.
Nej, inte ännu. (Det har gått kanske 70 dagar...)
Frågade säljaren men de har inte fått hem ifrån tillverkaren än..
kodapa skrev:Vad hände med denna? Jag har kommit över en OA5 som jag ska köra mono i mitt hemmagym. Hade varit kul att modernisera den lite. Det ser ut som den är bortplockad från SB???
avr7000 skrev:Ser ju kul ut....
Open baffle. jag försökte beställa en idag, får se om det går att få fram ett par.
Stefan
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster