Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Ja, Dolly kan vara världens mest underskattade artist trots all uppskattning och framgångar hon fått genom åren, jäklar vilken röst, vilken känsla och ett starkt engagemang. Rullade över på The Cruel War på något vis efter I will always... Emellanåt är hon så patriotisk att man borde få en varning bara för att nämna henne. Får väl erkänna att hon inte fanns på någon av mina topplistor innan jag hörde "Little Sparrow" hos en, inte helt okänd, hobbyhögtalarproducent i Täby
Lite lustigt då jag "upptäckte" Bob Dylan hos High-Fidelity på Karlavägen en gång i tiden och Peter introducerade Jackie Evancho för mig
Hur jag fick upp öronen för Led Zeppelin är en pinsam historia som kanske berättats i min medlemspresentation, annars kan det vara...
Nu turas Dolly o Leonard om att sjunga mig till sömns.
Good Night Music Lovers!
Kralle skrev:H-mollmässan av Bach med Eric Ericson och Drottningholms Barockensemble (Proprius).
jogge skrev:Genesis: Live, LP. En utmärkt liveskiva. Inte ett dåligt spår här. Favoriten är The return of the giant hogweed, som drar igång riktigt ordentligt i slutet.
[ Bild ]
Dartman skrev:jogge skrev:Genesis: Live, LP. En utmärkt liveskiva. Inte ett dåligt spår här. Favoriten är The return of the giant hogweed, som drar igång riktigt ordentligt i slutet.
[ Bild ]
Första plattan av Genesis jag köpte (nån gång på åttiotalet). Visst är den bra!
//Jonas
jogge skrev:Bra grupp!
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 2 gäster