Man är ju... bra nyfiken och sugen.
Moderator: Redaktörer
Tesla skrev:Finns det ingen som kan dela lite bilder på denna nya högtalare?![]()
Man är ju... bra nyfiken och sugen.
Johan_Lindroos skrev:Lite synd om stackars snickaren kan jag tänka mig.
Nattlorden skrev:Johan_Lindroos skrev:Lite synd om stackars snickaren kan jag tänka mig.
![]()
BellsnWhistles skrev:Nattlorden skrev:Johan_Lindroos skrev:Lite synd om stackars snickaren kan jag tänka mig.
![]()
Varför då?
mrGaskill skrev:Och priset, boss?
BellsnWhistles skrev:Jag kan bidra med bilder på mina i högblank vit, dock utan utan element.
Element och dämp är på ingång så kan uppdatera senare.
Och för att undvika massa andra frågor...![]()
* "bastornen" (som är "typ" anpassade för 121x men har andra element nu) har ingenting med pi120s att göra, även om de händelsevis råkade passade pi120s estetiskt rätt väl.... Men de ska väl bort sen antar jag. Får se.
* vad jag lyssnar på just nu i väntans tider är ett par Supreme 28 som nog skymtas på någon bild, stående på basmodulerna. Minst 50 cm för högt, för brett isär, men spelar ändå riktigt bra! Heder till konstruktören Åke Blom!
[ Bild ]
[ Bild ]
[ Bild ]
BellsnWhistles skrev:Jag kan bidra med bilder på mina i högblank vit, dock utan utan element.
Rydberg skrev:Är lådorna hos pi120s dämplimmade likt de är hos pi60s?
Nattlorden skrev:Rydberg skrev:Är lådorna hos pi120s dämplimmade likt de är hos pi60s?
Precis varför skulle IÖ backa på en av de skillnaderna som inneburit signatur-modellerna för just denna?
Rydberg skrev:Frågade Ingvar direkt och även dessa har samma typ av "låda i låda" som pi60s. Min tanke med frågan var att lådan kanske redan i sin konstruktion är stabil nog, har fått för mig att de båda basarna spelar i varsin kavitet nämligen vilket borde betyda mer stagning än i pi60s.
Så, nu kan vi slippa fler tramskommentater
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster