Moderator: Redaktörer
Nefilim skrev:Vad är det för kabel????
UrSv skrev:adzer skrev:någon som vet vad han använder för kabel i dom?
Skall du "klona"?![]()
Det kostar nog mer än att köpa av honom...
För övrigt vet jag nog vilken kabel det är men det får Naqref själv avslöja om han vill.
Rydberg skrev:UrSv> Kabeln går inte att köpa direkt från Naqref längre utan det är Holographic Audio som säljer dem nu.
http://www.holographicaudio.com/pdf/prislista.pdf
Haakan_W skrev:adzer skrev:någon som vet vad han använder för kabel i dom?
jag vet jag vetmen han får avslöja själv om han känner för det....tror dock inte det går att köpa mindre än 100m åt gången
Haakan_W skrev:adzer skrev:någon som vet vad han använder för kabel i dom?
jag vet jag vetmen han får avslöja själv om han känner för det....tror dock inte det går att köpa mindre än 100m åt gången
adzer skrev:får la hoppas han komemr in å skriver då
Naqref™ skrev:adzer skrev:får la hoppas han komemr in å skriver då
Läser gör jag men för att inte bli beskylld framöver att utnyttja Faktiskt.se som en reklamplats för de produkter jag är kommersiellt inblandade i så kommer jag aldrig att kommentera dem. Så även i denna tråd. Finns dock andra kanaler om man vill ha information.
Ni får däremot gärna diskutera både positiva och negativa aspekter bäst ni vill.
Nattlorden skrev:Ajdå... och jag som funderade över lite specialvarianter när jag väl bestämt mig för koppling & placering sedan... blir kanske svårare när det är en business inblandad...
profbd skrev:som vanligt med kablar ett brutalt prispåslag
ju mer mellanhänder dästå dyrare
HolographicAudio™ skrev:profbd skrev:som vanligt med kablar ett brutalt prispåslag
Vill bara förtydliga att priserna som anges på vår hemsida är det pris som kablarna kostar i HiFi-butiken inklusive moms.
ryst skrev:HolographicAudio™ skrev:profbd skrev:som vanligt med kablar ett brutalt prispåslag
Vill bara förtydliga att priserna som anges på vår hemsida är det pris som kablarna kostar i HiFi-butiken inklusive moms.
Så du menar att de är billigare om man köper dom var ?
ryst skrev:Så du menar att de är billigare om man köper dom var ?
HolographicAudio™ skrev:ryst skrev:Så du menar att de är billigare om man köper dom var ?
Sorry, jag var visst lite otydlig i mitt föregående inlägg. Nej, det går inte köpa kablarna billigare på annat håll. Det jag menade med mitt inlägg var att priserna gäller i butik och där har man ju vanligtsvis fördelen att få testa produkten ifråga före ett eventuellt köp. De tycker i alla fall jag är ett plus.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster