Är detta något som fortfarande är intressant eller är det bara att slänga? Jag tänker att det mesta strömmas idag. CD-skivor är som gamla kassettband

Det handlar om ca. 500 skivor med klassisk musik och det känns synd att slänga.
Moderator: Redaktörer
niclas_f skrev:Min pappa gick bort för ett par veckor sedan och han hade en ganska stor samling skivor med klassisk musik. Nästan 100% från Naxos.
Är detta något som fortfarande är intressant eller är det bara att slänga? Jag tänker att det mesta strömmas idag. CD-skivor är som gamla kassettband
Kralle skrev:niclas_f skrev:Min pappa gick bort för ett par veckor sedan och han hade en ganska stor samling skivor med klassisk musik. Nästan 100% från Naxos.
Borde gå att sälja för ett par tusen på t ex hifitorget eller blocket.
niclas_f skrev:Min pappa gick bort för ett par veckor sedan och han hade en ganska stor samling skivor med klassisk musik. Nästan 100% från Naxos.
niclas_f skrev:Plastfickor verkar ju bra, men fickor till 500 skivor kostar 2741:- Omotiverat dyrt i min situation.
Användare som besöker denna kategori: joonah och 24 gäster