Conan skrev:sprudel skrev:Conan skrev:Nä varför då? Jag är lika lite övertygad av den där uppskalarens förträfflighet som jag är av mystiska sladdar eller stenar på apparaterna. Jag fick förresten en "Alien Ground Hanger" i julklapp av HiFi-tomten när det begav sig. Jag säger att den fungerar som förväntat (dvs inte alls) men är du intresserad av att blindtesta den en helg kan jag ordna med ett utlån?

OK, då vet jag din inställning. Det var tydligt.
Varför är du engagerad i tråden?
Jag tycker det är trist när hifi-gebitet besudlas av mystik. Tål inte apparaten eller frågan lite kritik, är det stor chans att det är nåt fuffens på gång. Inte för att jag bryr mig så värst mycket, men stör det dig att jag skriver här? Varför är du förresten själv engagerad i tråden?
Jag är intresserad av apparaten.
Har du satt dig in i konstruktionen? Var är mystiken du pratar om??
Om jag skulle gå på djupet med dig om hur det går till när en cell delar sig skulle det också bli mystiskt för att du inte behärskar ämnet, är det så i detta fallet också? Min erfarenhet är att det efter alla år med naturvetenskap blir tydligt hu mycket vi vet, och inte vet, helt säkert.
NB Jag påstår inte att jag har kunskaper för att kritisera Rob Watts angreppssätt, jag har inte hittat motivation för att gräva ner mig i det. När tiden finns för djupborrning läggs det på biologi. Det är det intressantare i min värld.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so.
M.Twain
Perhaps you say that it's not accurate? I say it's entertainment!
© 2012 Nelson Pass