Moderator: Redaktörer
avr7000 skrev:Har nu beställt en för test.
avr7000 skrev:Nu har den kommit!
avr7000 skrev:Upptagen i helgen så jag körde den ouppackad till min kompis "råd&rön-Magnus" (Magnus2 är på forumet) så han får göra en första utvärdering
juanth skrev:avr7000 skrev:Har nu beställt en för test.
I Topping D50s gjorde ett byte av opamp till OPA1642 väldigt mycket för det översta registret.
Den skillnaden det gav skulle en tondöv hund ta i ett blindtest sju dagar i veckan.
radelius skrev:Nej det är 1642 vi satt in
Ted_B skrev:Alltså amazon, kakor och kuk! Vem fan vill handla därifrån?
Hur kan de lansera en sajt som är så dåligt kollad angående översättningar till lokala språket?
Det gick inte att redigera
Den här adressen används som bostadsadress för digitala köp. Ange först en annan bostadsadress för dina digitala inköp för att ta bort den här adressen
Letar du efter något?
Tyvärr. Webbadressen du har angett är inte en fungerande sida på vår webbplats.
Gå till Amazon.ses webbsida
rajapruk skrev:Ni som har denna dac, frågor:
Skickar den ut någon pop/crack vid av eller på?
Skickar den ut någon pop/crack vid annat tillfälle, som tex vid ändrad inkommande sample-rate?
Något annat ni inte är nöjda med den gällande?
Wetterstad skrev:rajapruk skrev:Ni som har denna dac, frågor:
Skickar den ut någon pop/crack vid annat tillfälle, som tex vid ändrad inkommande sample-rate?
Jag har en dylik sen några månader, den har varit helt bekymmersfri, jag har inte märkt av några
problem med knäppar etc. Inget annat heller som krånglat.
Tangband skrev:Wetterstad skrev:rajapruk skrev:Ni som har denna dac, frågor:
Jag har en dylik sen några månader, den har varit helt bekymmersfri, jag har inte märkt av några
problem med knäppar etc. Inget annat heller som krånglat.
Det låter ju bra.![]()
Fungerar fjärren med volymreglering bra ?
Skulle du rekommendera andra att köpa denna pryl ?
En rasberry pi med digitalt ut till denna verkar ju kunna bli en bra streamer .
Chopha skrev:Stiligt!
Funderade lite kring den modellen men hamnade till slut på en E30.
Fungerar smärtfritt så länge jag siktar på den med fjärren. Hur långt bort sitter du? Sträcker jag fram armen lite så har jag lite över två meter till DACen.
Kör lite likt dig en väldigt smidig och enkel lösning: Mac > E30 > bcX > NAD 208. Det låter så ofantligt mycket bättre nu än tidigare.
Magnuz skrev:Den verkar inte vara helt lätt att få tag i. På Amazon står det att de inte vet om och när den kommer att finnas i lager igen. Den finns dock för ca 2000 på något som heter bangood. Någon som vet om det är seriöst? Andra alternativ? Jag har funderat på att uppgradera min Kjelle-DAC ett tag men nu har det plötsligt blivit akut eftersom jag har givit bort denna.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Neanderthal, sammel och 42 gäster