Moderator: Redaktörer
NADifierad skrev:Jag sitter i en recliner soffa där jag plockat bort nackstöden.
Känns bättre så...
LeifB skrev:NADifierad skrev:Jag sitter i en recliner soffa där jag plockat bort nackstöden.
Känns bättre så...
Är den en bit från bakväggen? Avstånd?
Tog du bort nackstödet för att det påverkade ljudbilden?
MorganM skrev:En plats exakt i sweetspoot i en Ikea poäng fåtölj.
Rydberg skrev:Så sitter jag i nuvarande lägenhet, absorbenterna/diffusorerna gjorde stor skillnad tycker jag.
sprudel skrev:Jag sitter i en dylik, ryggstödet når upp till axlarna, exakt i sweetspot. En välgjord kinakopia i mycket fint skinn köpt när det var OK att köpa från Kina.
Förbannat nöjd med den, snygg och skön att sitta i. Fotpallen med en rejäl kudde framför hjälper till mot golvreflexen.
hifikg skrev:sprudel skrev:Jag sitter i en dylik, ryggstödet når upp till axlarna, exakt i sweetspot. En välgjord kinakopia i mycket fint skinn köpt när det var OK att köpa från Kina.
Förbannat nöjd med den, snygg och skön att sitta i. Fotpallen med en rejäl kudde framför hjälper till mot golvreflexen.
Jäkligt snygg kombo, vad heter den? Vet att jag sett den förr, men minns inte. Min Stressless kan behöva en kompis, den börjar bli en smula nedsutten efter alla långa lyssningspass.
ottovonkopp skrev:Nackdelen är att det är lätt att somna.
Anders J skrev:Dessutom måste man ju kunna komma upp...
Ted_B skrev:Oj, vilka snygga rum ni har, Frisk och music4ever!
Ted_B skrev:Oj, vilka snygga rum ni har, Frisk och music4ever!
Skickat från min J9210 via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 6 gäster