Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:P21 har jag ibland långtidsplanerna att sätta i en pi60-klon - hade dem i mina Michelsonhorn en gång i tiden, men de ha legat på hyllan länge nu..
MagnusÖstberg skrev:Nattlorden skrev:P21 har jag ibland långtidsplanerna att sätta i en pi60-klon - hade dem i mina Michelsonhorn en gång i tiden, men de ha legat på hyllan länge nu..
P21LTS börjar trilskas över 1200Hz.
Baffel skrev:Men vänta nu. Är det alltså den jag funderar på att köpa, som börjar trilskas efter 1200 Hz. På vilket sätt trilskas då?
Nattlorden skrev:Baffel skrev:Men vänta nu. Är det alltså den jag funderar på att köpa, som börjar trilskas efter 1200 Hz. På vilket sätt trilskas då?
Du skulle väl köpa CA21, inte P21LTS ?
Baffel skrev:...
Denna gång ska jag fan kolla så det är ett par äkta Carlsson.
Baffel skrev:Jag kör en rövare. Han vill ju bli av med dina grejer . Jag bjuder 1000 kr.
Beror väl på skick i och för sig. Carlssonplanet skriver:
Begagnatpriser idag: 100:- uppemot 1500:- för perfekta kompletta men orenoverade par.
Seriöst renoverade par med alla element bytta kan kosta uppemot 8.000:-. Det är de värda.
Får väl kolla och lyssna på dem först .
STDI skrev:Baffel skrev:Jag kör en rövare. Han vill ju bli av med dina grejer . Jag bjuder 1000 kr.
Beror väl på skick i och för sig. Carlssonplanet skriver:
Begagnatpriser idag: 100:- uppemot 1500:- för perfekta kompletta men orenoverade par.
Seriöst renoverade par med alla element bytta kan kosta uppemot 8.000:-. Det är de värda.
Får väl kolla och lyssna på dem först .
Jag har inga synpunkter på ditt bud. Men jag anser mycket av det som står på carlssonplanet som ej uppdaterat. Priserna tycker jag är väldigt konstiga ibland. 100 kr är extremt billigt. Någon som säljer för det är antingen ointresserad eller ovetande. Även 1500 kr är billigt i dagens läge.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster