Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:varför min vän testar du inte foobar2000?
Morello skrev:Testat VLC och den fungerar inte heller. Verkar dessutom vara ett skitprogram med kompressor, filter, EQ och allehanda djunk man inte vill ha.
Vidare bli upplösningen cirka 4 bitar eller något i den stilen.![]()
![]()
Inte nog med det, skiten är implementerad så att den överstyr ljudkortet om volymen vrids upp tillräckligt mycket.
Denna spelare är det sämsta skräpet hittills.
Margaux skrev:PS. Mitt hat mot Adobe har växt kraftigt sedan deras PDF program börjar ta sig allt större friheter. Dess uppgraderings program kör nu också i bakgrunder och pockar på uppmärkshet titt som tätt och vill att man skall installera en massa annat Adobe junk..
Nefilim skrev::? Ehh. Kan vi återgå till det specifika ämnet? Signalkälla.
Bill50x skrev:Margaux skrev:PS. Mitt hat mot Adobe har växt kraftigt sedan deras PDF program börjar ta sig allt större friheter. Dess uppgraderings program kör nu också i bakgrunder och pockar på uppmärkshet titt som tätt och vill att man skall installera en massa annat Adobe junk..
Går man in i msconfig så kan man bocka av de program som man inte vill ska starta automatiskt. Så har jag gjort med såväl Acrobat som Quicktime. För att inte tala om Messenger... Problemet är att startar man något av programmen är de igång tills man startar om datorn. Messenger är ännu mer korkat, startar du det programmet ändras inställningen i msconfig så programmet återigen lägger sig i bakgrunden så fort datorn startas.
/ B
Belker skrev:Morello skrev:Testat VLC och den fungerar inte heller. Verkar dessutom vara ett skitprogram med kompressor, filter, EQ och allehanda djunk man inte vill ha.
Vidare bli upplösningen cirka 4 bitar eller något i den stilen.![]()
![]()
Inte nog med det, skiten är implementerad så att den överstyr ljudkortet om volymen vrids upp tillräckligt mycket.
Denna spelare är det sämsta skräpet hittills.
Så ja, så ja, lugn och fin....![]()
Är det en QT ljudfil du ska spela? Det missade jag. VLC är för video. Varför har man ljud i QT format? Och ja, Apple är gangsters, men Real är Hin Onde själv. Bara för att sätta saker i proportion.
Användare som besöker denna kategori: FalloutBoy och 25 gäster