Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Aha, kan förklara varför det fanns en o annan kvinna med i församlingen. Själv lirar jag nu en härligt skön jazz, om det ens är jazz... tyckte det passade så här inför söndagen.
Lucia Cadotsch, bara om du känner för lite experiment så här på kvällskröken, kanske efter kvällskröken
hifikg skrev:Aha, kan förklara varför det fanns en o annan kvinna med i församlingen. Själv lirar jag nu en härligt skön jazz, om det ens är jazz... tyckte det passade så här inför söndagen.
Lucia Cadotsch, bara om du känner för lite experiment så här på kvällskröken, kanske efter kvällskröken
LarsF skrev:Kovacs är en riktig favorit bland sångerskor, har en viss svaghet för röster, kanske kvinnliga såna i första hand,
en till[ YouTube ]
som jag gillar
jogge skrev:Slayer: Seasons In The Abyss, LP -pic. Det låter som Slayer helt enkelt. Full fart och sjujädra ös. Öppningslåten War ensemble sätter normen. Några mer grooviga låtar är med också bl.a. titellåten, där refrängen låter rätt mycket grunge.
Den femta och sista riktiga klassikern av gruppen, även om allt efter också är bra. Men det är just dessa som deras liveset trots allt handlade om även längre fram.
[ Bild ]
Lassej skrev:Jag tror nog att det inte är så många som känner till Amy Wadge men denna dam är ingen duvunge. Hon skriver låtar åt Ed Sheeran, James Blunt, Kylie Minogue m.fl. Denna låt skrev hon till tv-serien "Keeping Faith". Vackert är det.
[ Bild ]
hifikg skrev:Lassej skrev:Jag tror nog att det inte är så många som känner till Amy Wadge men denna dam är ingen duvunge. Hon skriver låtar åt Ed Sheeran, James Blunt, Kylie Minogue m.fl. Denna låt skrev hon till tv-serien "Keeping Faith". Vackert är det.
[ Bild ]
Ska avnjutas efter Late Night, snubblade in på Agnes nu också efter Gessle. Har ett album m[ Bild ] ed Amy, men inte med den låten.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster