Moderator: Redaktörer
Trevligt att du är nöjd igenJTarnstrom skrev:Men att det var kablarna ljudkollapsen berodde på, den teorin får jag nog backa på.
Bor du i Stockholm kan jag titta över med ett lite strömstarkare steg vid tillfälle...JTarnstrom skrev:Egentligen borde jag ha svarat 2, i stället för 1, på frågan eftersom jag gärna skulle vilja testa med ett kraftigare slutsteg till min Marantz SR7500. Men det kan också bli så att jag sitter nöjd med det jag har. Annars skulle vara trevligt att se om det kan spela lite mer avslappnat med mer krut.
Kaffekoppen skrev:Trevligt att du är nöjd igenJTarnstrom skrev:Men att det var kablarna ljudkollapsen berodde på, den teorin får jag nog backa på.Bor du i Stockholm kan jag titta över med ett lite strömstarkare steg vid tillfälle...JTarnstrom skrev:Egentligen borde jag ha svarat 2, i stället för 1, på frågan eftersom jag gärna skulle vilja testa med ett kraftigare slutsteg till min Marantz SR7500. Men det kan också bli så att jag sitter nöjd med det jag har. Annars skulle vara trevligt att se om det kan spela lite mer avslappnat med mer krut.
ps.. Jag är lite "Dynaudio-fan", särskillt diskanterna..
Användare som besöker denna kategori: juanth, Majestic-12 [Bot] och 38 gäster